Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type

Workshops & Seminars Stage

H εξαγωγικές προοπτικές των ελληνικών τροφίμων & ποτών βρέθηκαν στο επίκεντρο

Η υψηλή ποιότητα των ελληνικών προϊόντων, η ενδυνάμωση των εμπορικών σχέσεων με αγορές του εξωτερικού αλλά και οι εξαγωγικές τους δυνατότητες και προοπτικές σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές συζητήθηκαν στο Workshops & Seminars Stage.

Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι ο ειδικά αυτός διαμορφωμένος χώρος αποτέλεσε πόλο έλξης, καθώς όπως προκύπτει από την μαζική προσέλευση των επισκεπτών και τις τρείς ημέρες, όλες οι ομιλίες, ειδικές εισηγήσεις αλλά και οι θεματικές ημερίδες που πραγματοποιήθηκαν είχαν τεράστιο ενδιαφέρον για τους επιχειρηματίες του κλάδου και έδωσε απαντήσεις σε πολλά φλέγοντα ζητήματα.

Εκεί η FOOD EXPO τίμησε τους πρεσβευτές της χώρας βραβεύοντας ελληνικά εστιατόρια που διαπρέπουν πέρα από τα σύνορα και προάγουν στην κουζίνα μας σε όλο τον κόσμο. Οι διακρίσεις συνεχίστηκαν με τις βραβεύσεις των διακεκριμένων Ελαιόλαδων (Βραβεία Κότινος 2019) από την ΦΙΛΕΟΣ (Λέσχη Φίλων Ελαιολάδου) η οποία, επιπλέον, ανακήρυξε επίσημα την έναρξη του 2ου διαγωνισμού καινοτομίας κι επιχειρηματικότητας Olive Challenge.

400x350_IMG_5811

Αριστερά: Ο Στίγκας Ευθύμιος στην ομιλία κατά την διάρκεια της ημερίδας για το εξαγωγικό marketing, Δεξιά: Ο Μίλης Παναγιώτης στην εισήγηση του για τον πετυχημένο σχεδιασμό προϊόντος για τις διεθνείς αγορές

Οι εξαγωγές αποτέλεσαν ένα μεγάλο και σημαντικό κεφάλαιο κατά την διάρκεια του τριημέρου. Σε αυτό το πλαίσιο, το Food Export Summit έφερε τους Έλληνες εξαγωγείς πιο κοντά στην γιγάντια αγορά της Ιαπωνίας η οποία μετά την συμφωνία με την Ε.Ε. για κατάργηση των δασμών αποτελεί έναν ιδιαίτερα ελκυστικό εμπορικό προορισμό.

Η αμερικάνικη αγορά τροφίμων με τις απατήσεις και τα χαρακτηριστικά για να πάρει ένα προϊόν την έγκριση του FDA ήταν το θέμα μιας ακόμα πολύ χρηστικής ομιλίας.

Στο πνεύμα της δραστηριοποίησης σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού κινήθηκαν κι άλλες εισηγήσεις κατά τις οποίες αναλύθηκαν οι δυνατότητες χρηματοδότησης για εξαγωγικές επιχειρήσεις, το εξαγωγικό μάρκετινγκ στην πράξη, η αποτελεσματική προσέγγιση των δυνητικών πελατών στο εξωτερικό και η παρουσίαση των καταναλωτικών τάσεων σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική για το 2019. Την τεράστια σημασία και επίδραση της έκθεσης στον κλάδο των τροίμων και ποτών, επιβεβαίωσε και το γεγονός ότι τόσο ο ΣΕΒΕΚ όσο και η ΠΕΤΕΤ σε συνεργασία με τον ΣΥΒΙΠΥΣ επέλεξαν την FOOD EXPO για τις δύο ημερίδες τους μέσα από τις οποίες ενημέρωσαν για τα θέματα που αφορούν στην αγορά του κρέατος και την ασφάλεια των τροφίμων αντίστοιχα.

Τέλος, την ευκαιρία να γνωρίσουν την Brigade είχαν δεκάδες παρευρισκόμενοι. Η νεοσύστατη ομάδα που αποτελείται από επαγγελματίες chef παρουσίασε την Ημερίδα Ελληνικής Γαστρονομίας όπου μεταξύ άλλων παρατέθηκαν ομιλίες για την σημασία της τοπικότητας στην σύγχρονη ελληνική κουζίνα, την γαστρονομία και τον τουρισμό, την ποιότητα, την υγιεινή και την ασφάλεια.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας