FoodExpo
Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type
  • Home
  • Highlights
  • Στοχευμένο marketing plan σε Ελλάδα και εξωτερικό

Στοχευμένο marketing plan σε Ελλάδα και εξωτερικό

Ένα μεγάλο για τα ελληνικά δεδομένα, ποσό που ξεπερνάει τις €450.000 θα δαπανήσει η διοργανώτρια εταιρεία προκειμένου να προβεί σε πλήθος από στοχευμένες ενέργειες marketing και προώθησης της έκθεσης.

Η FOOD EXPO έχει καταφέρει να εδραιωθεί ως ένα ισχυρό εκθεσιακό brand για τα Τρόφιμα & Ποτά, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρη την Νοτιοανατολική Ευρώπη. Έχοντας ως στόχο η διοργανώτρια εταιρεία κάθε χρόνο να μεγιστοποιεί την προβολή της έκθεσης σε Ελλάδα και εξωτερικό και κατ’επέκταση να αυξάνει την επισκεψιμότητα και την εμπορική αποτελεσματικότητα των εκθετών της, επενδύσει σημαντικά ποσά για την προβολή της έκθεσης, διαμορφώνοντας παράλληλα ένα προσεκτικά σχεδιασμένο marketing plan. Η διαφημιστική δαπάνη για την FOOD EXPO 2023 θα ξεπεράσει τις €450.000. Αν, μάλιστα, σε αυτό το ποσό, συνυπολογιστούν τα κόστη για τη προβολή της έκθεσης στο εξωτερικό και τα έξοδα μετάκλησης και φιλοξενίας των ξένων αγοραστών (πρόγραμμα Hosted Buyers) τότε o συνολικός προϋπολογισμός ξεπερνάει το €1.000.000.

Διαφημιστική δαπάνη FOOD EXPO 2022

Ολοκληρωμένη και δυναμική προβολή

Η διαφημιστική καμπάνια της FOOD EXPO 2023 θα πρωταγωνιστήσει σε όλα τα μέσα μαζικής επικοινωνίας με τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots, αλλά και Google Ads, promoted posts κ.ά. Πιο συγκεκριμένα, το 43% του διαθέσιμου προϋπολογισμού θα επενδυθεί σε τηλεοπτική καμπάνια δύο εβδομάδων σε όλα τα πανελλαδικά κανάλια, το 16% σε radio spots στους 14 κορυφαίους σε ακροαματικότητα ραδιοφωνικούς σταθμούς σε Αττική και Θεσσαλονίκη, το 18% σε digital marketing (e-mail marketing, social media, Google ads), 14% σε barcode προσκλήσεις (ταχυδρόμηση 65.000 προσωπικών προσκλήσεων σε επιχειρηματίες του κλάδου των τροφίμων και ποτών) και 9% σε έντυπη διαφήμιση σε επαγγελματικά περιοδικά και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας