FoodExpo
Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type
  • Home
  • Highlights
  • Προβάλλοντας το brand FOOD EXPO σε Ελλάδα & εξωτερικό

Προβάλλοντας το brand FOOD EXPO σε Ελλάδα & εξωτερικό

Στόχος μας είναι, μέσω μίας ολοκληρωμένης και δυναμικής καμπάνιας marketing, να αναδείξουμε την έκθεση ως το κορυφαίο επιχειρηματικό σημείο συνάντησης όλων των επαγγελματιών του κλάδου τροφίμων και ποτών στην χώρα μας αλλά και να την βάλουμε στην agenda των F&B brands και στελεχών από όλο τον κόσμο.

Η FOOD EXPO έχει καταφέρει να εδραιωθεί ως ένα ισχυρό εκθεσιακό brand για τα Τρόφιμα & Ποτά, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρη την Νοτιοανατολική Ευρώπη. Έχοντας ως στόχο την ανάδειξη της FOOD EXPO ως το απόλυτο market place για τα πιο επιτυχημένα deals στον κλάδο Τροφίμων & Ποτών, διαμορφώσαμε ένα προσεκτικά σχεδιασμένο marketing plan για την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό ύψους €450.000, το οποίο περιλαμβάνει:

Τηλεόραση: Προβολή διάρκειας 2 εβδομάδων σε σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας, συνδρομητικά κανάλια και επιλεγμένα κανάλια στην επαρχία.

Ραδιόφωνο: Διαφήμιση 10 σταθμούς στην Αττική και 2 στην Θεσσαλονίκη με ένα πρόγραμμα 15 ημερών.

Διαφήμιση σε τύπο και online μέσα: Προβολή της έκθεσης στα b2b περιοδικά της διοργανώτριας εταιρείας (ΨΗΤΟ, Α-Ζ, Ambrosia, Snack & Coffee) και συνεργασίες με b2b έντυπα και websites, που έχουν κυρίως θεματολογία και περιεχόμενο γύρω από τον κλάδο τροφίμων και ποτών. Επίσης, πραγματοποιούμε διαφήμιση σε Κυριακάτικες εφημερίδες ευρείες κυκλοφορίας και ενημερωτικά websites καθώς και σε b2b F&B περιοδικά και sites στο εξωτερικό.

Email Marketing: Η έκθεση επικοινωνεί με τα κοινά της, επισκέπτες και εκθέτες, σε Ελλάδα (47.000 αποδέκτες) και εξωτερικό (38.000 αποδέκτες σε επιλεγμένες χώρες στόχους) μέσω μιας σειράς newsletters που αποστέλλονται σε στελέχη της Οργανωμένης Λιανικής, του Χονδρεμπορίου, της Φιλοξενίας, της Μαζικής εστίασης και γενικά του κλάδου τροφίμων και ποτών, σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Digital Campaigns: Η έκθεση διαφημίζεται μέσω Google και Social Media σε στοχευμένοι με καμπάνιες σε Ελλάδα και εξωτερικό διάρκειας 5 μηνών.

SMS/VIBER Campaing: Αποστολή SMS/VIBER σε Έλληνες επισκέπτες όπου τους καλούμε στην έκθεση. Στέλνουμε περίπου 76.000 προσκλήσεις.

Αποστολή barcode προσκλήσεων: Με τον τρόπο αυτό προσκαλούμε επισκέπτες που έχουμε κατηγοριοποιήσει στην βάση δεδομένων μας ως επαγγελματίες. Στέλνουμε περίπου 65.000 προσκλήσεις (ταχυδρομικώς και μέσω email marketing).

Εγγραφείτε στο Newsletter μας