FoodExpo
Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type
  • Home
  • Highlights
  • Ξεπέρασαν τους 3.500 οι διεθνείς επισκέπτες

Ξεπέρασαν τους 3.500 οι διεθνείς επισκέπτες

Η επιτυχία της 6ης FOOD EXPO αντικατοπτρίζεται συν τοις άλλοις και στους άνω των 3.500 διεθνών επισκεπτών που έδωσαν το «παρών»! Οι 900 πιο σημαντικοί από αυτούς είχαν ενταχθεί στο Ηosted Buyer Program της έκθεσης και πραγματοποίησαν περισσότερα από 17.500 Β2Β meetings με τους εκθέτες!

Με κεντρικό μήνυμα “FOOD EXPO GREECE The Mediterranean Food Experience” και με στοχευμένες προωθητικές ενέργειες, η FOOD EXPO 2019 προσέλκυσε τους 3.500 plus διεθνείς επισκέπτες από 83 μεγάλες αγορές – στόχους για τα ελληνικά Τρόφιμα και Ποτά όπως είναι τα Hνωμένα Αραβικά Εμιράτα, οι ΗΠΑ, η Κίνα, η Ινδία, η Ρωσία, η Ιαπωνία, ο Καναδάς, η Βραζιλία, ο Λίβανος, καθώς και πολλές χώρες της Ευρώπης όπως Αυστρία, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Πολωνία, Ρουμανία, Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία κ.ά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ξένοι αγοραστές που είχαν επισκεφτεί την FOOD EXPO 2018, ήταν 2.900, γεγονός που συνιστά αύξηση της επισκεψιμότητας των διεθνών αγοραστών άνω του 70%. Αριθμοί που επιβεβαιώνουν το διεθνή χαρακτήρα που έχει καταφέρει να χτίσει η FOOD EXPO καθώς και το πόσο κομβικό ρόλο κατέχει στην εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων αλλά και την τόνωση της ελληνικής οικονομίας.

Με την επίσκεψη τους στην έκθεση, οι εκπρόσωποι – decision makers των μεγάλων εταιρειών του εξωτερικού, είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν μια απίστευτη γκάμα παραδοσιακών και σύγχρονων ελληνικών και όχι μόνο προϊόντων και να ενημερωθούν για όλες τις καινούριες τάσεις της αγοράς.

Ακόμα μεγαλύτερο, όμως, ήταν το όφελος για τους Έλληνες και ξένους εκθέτες, οι οποίοι μέσα στις τρεις ημέρες διεξαγωγής της FOOD EXPO πραγματοποίησαν συναντήσεις με ένα σημαντικό αριθμό key-buyers Τροφίμων και Ποτών από 83 αγορές, κάτι το οποίο υπό κανονικές συνθήκες θα ήταν αδύνατον να συμβεί. Η παρουσία τόσο πολλών και σημαντικών αγοραστών τους έδωσε τη δυνατότητα να προβάλλουν μέσα σε τρείς ημέρες, άμεσα και αποτελεσματικά τα προϊόντα τους, να πραγματοποιήσουν απευθείας εμπορικές συναλλαγές, να διευρύνουν το πελατολόγιό τους και να προχωρήσουν στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου διανομής τους.

Απόλυτα επιτυχημένο το Hosted Buyer Program της έκθεσης

Πάνω από 700.000 ευρώ επένδυσε η διοργανώτρια στο πρόγραμμα μετάκλησης και φιλοξενίας των 900 επιλεγμένων food buyers που επισκέφθηκαν τη FOOD EXPO 2019!

To πρόγραμμα Hosted Buyer και η πλατφόρμα match making που έχει καθιερώσει με μεγάλη επιτυχία τα τελευταία χρόνια η διοργανώτρια εταιρεία FORUM A.E. εξασφάλισαν την πλήρη επιτυχία και αποτελεσματικότητα των Β2Β meetings. Χάρη στη συγκεκριμένη εφαρμογή, όλοι οι hosted buyers της έκθεσης, ήταν υποχρεωμένοι να πραγματοποιήσουν τουλάχιστον από 15 Β2Β συναντήσεις έκαστος. Μάλιστα, είχαν την ευκαιρία να εντοπίσουν τις εταιρείες-εκθέτες που τους ενδιέφεραν “κλείνοντας” τα ραντεβού τους αρκετές ημέρες πριν από τη διοργάνωση. Χάρη στη λειτουργία αυτής της εφαρμογής, στη διάρκεια των 3 ημερών της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν έγκαιρα και αποτελεσματικά συνολικά περισσότερα από 17.500 B2B meetings!

Εγγραφείτε στο Newsletter μας