FoodExpo
Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type
FOOD EXPO Digital - post show

Εξαιρετική επιτυχία σημείωσε η FOOD EXPO Digital 2021

Eκατοντάδες επιχειρηματικές συμφωνίες ανάμεσα στους 600 εκθέτες και τους 3.250 αγοραστές επισφράγισαν την επιτυχία της FOOD EXPO Digital 2021.

 Με τεράστια εμπορική επιτυχία ολοκληρώθηκε η FOOD EXPO Digital 2021, στην οποία συμμετείχαν 600 Έλληνες και ξένοι εκθέτες. Την έκθεση επισκέφθηκαν 3.250 εμπορικοί επισκέπτες, από τους οποίους οι 910 ήταν διεθνείς αγοραστές Τροφίμων και Ποτών.

Κατά τη διάρκεια της ψηφιακής έκθεσης πραγματοποιήθηκαν 5.065 B2B meetings με τους εκθέτες, από τα οποία τα 4.100 έγιναν από ξένους αγοραστές, ενώ ανταλλάχθηκαν μεταξύ τους 5.650 ψηφιακές επαγγελματικές κάρτες. Οι αριθμοί αυτοί επιβεβαιώνουν την επιτυχία της ψηφιακής έκθεσης και αναδεικνύουν τον ηγετικό ρόλο της FOOD EXPO στην αγορά Τροφίμων και Ποτών σε Ελλάδα και εξωτερικό.

FOOD EXPO Digital Key Figures

Ουσιαστικές εμπορικές επαφές για εκθέτες και επισκέπτες

Η ψηφιακή έκθεση έδωσε τη δυνατότητα σε σημαντικό αριθμό key-buyers Τροφίμων και Ποτών από όλον τον κόσμο να ανακαλύψουν προϊόντα και υπηρεσίες από κορυφαίες εταιρείες του κλάδου από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Ακόμα μεγαλύτερο, όμως, ήταν το όφελος για τους Έλληνες και ξένους εκθέτες, οι οποίοι και τις πέντε ημέρες διεξαγωγής της FOOD EXPO Digital ήρθαν σε διαδραστική και ουσιαστική επαφή με Έλληνες και ξένους αγοραστές, οι οποίοι είχαν δημιουργήσει το προφίλ τους στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της ψηφιακής έκθεσης και πραγματοποίησαν b2b meetings μαζί τους μέσω video call ή online chat.

Συγκεκριμένα, μέσω της tailor made πλατφόρμας πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 1.500 video calls μεταξύ Ελλήνων και ξένων αγοραστών και εκθετών, ενώ αντάλλαξαν και 2.287 text chat μεταξύ τους.

 Η παρουσία τόσο πολλών και σημαντικών αγοραστών έδωσε τη δυνατότητα στους εκθέτες να προβάλλουν τα προϊόντα τους, να πραγματοποιήσουν εμπορικές συναλλαγές, να διευρύνουν το πελατολόγιό τους και να προχωρήσουν στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου διανομής τους στην νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκθέτες και επισκέπτες θα συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση στη ψηφιακή πλατφόρμα για έξι ακόμη μήνες, η οποία θα λειτουργεί σαν directory αλλά δεν θα μπορούν να πραγματοποιούν b2b meetings.

Η επιτυχία της 1ης FOOD EXPO Digital δημιούργησε την ανάγκη να καθιερωθεί η ψηφιακή έκθεση σαν επιπρόσθετη υπηρεσία της φυσικής έκθεσης και τις επόμενες χρονιές. Έτσι λοιπόν, το 2022 παράλληλα με την φυσική έκθεση θα λειτουργήσει και ηλεκτρονική πλατφόρμα, η οποία θα φέρει σε επαφή Έλληνες και ξένους αγοραστές, που δεν θα καταφέρουν να την επισκεφτούν, με τους εκθέτες της.

Ramilya Kimchenko Testimonial
Κων/νος Τζιωρτζιώτης, ΒΙΟΛΑΝΤΑ ΑΕ
Ali El Beltagui
Greek Food News

Εγγραφείτε στο Newsletter μας