Η συμμετοχή των ξένων εκθετών για ακόμα μία φορά ήταν δυναμική και έδωσε την δυνατότητα στους χιλιάδες επισκέπτες της έκθεσης να ανακαλύψουν νέα προϊόντα από όλο τον κόσμο για την επιχείρησή τους.
Η FOOD EXPO 2022 φιλοξένησε 200 ξένους εκθέτες από 30 χώρες όπως Ιταλία, Ισπανία, Βέλγιο, Αίγυπτο, Βουλγαρία, Τυνησία, Ταϊλάνδη, Σρι Λάνκα, Βιετνάμ, Λίβανο, Σλοβακία, Γερμανία, Βολιβία, Κύπρο, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αυστρία, Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας κ.α, είτε ενταγμένους σε εντυπωσιακά εθνικά pavilions, είτε ως ανεξάρτητες συμμετοχές, με αυτόνομα περίπτερα. Οι Έλληνες και ξένοι επισκέπτες της έκθεσης είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν νέα ιδιαίτερα προϊόντα από τις παρακάτω κατηγορίες: Έλαια, Βιολογικά Τρόφιμα & Ποτά, Κρέας, Κρεατοσκευάσματα, Αλλαντικά, Κονσερβοποιημένα Τρόφιμα, Προϊόντα ζύμης, Αρτοσκευάσματα, Νερά, Χυμοί, Αναψυκτικά, Πρώτες ύλες ζαχαροπλαστικής, Ισοτονικά ποτά, Πίτες και Ψωμιά, Παγωτό, Κρασί, Κατεψυγμένα τρόφιμα, Ξηρούς καρπούς, Σοκολατοειδή, Βότανα και Μπαχαρικά. Και τις τρείς ημέρες κατάφεραν να πραγματοποιήσουν απευθείας κερδοφόρες εμπορικές συναλλαγές με τους εκθέτες αυτούς, που θα συμβάλουν στην ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητας της επιχείρησής τους.
Eνθουσιασμένοι από την εμπορική αποτελεσματικότητα της συμμετοχής τους
Οι ξένοι εκθέτες της FOOD EXPO 2022 έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από την συμμετοχή τους στην έκθεση, καθώς τους έδωσε την δυνατότητα να έρθουν σε επαφή και να πραγματοποιήσουν πολύ σημαντικές εμπορικές επαφές με χιλιάδες επαγγελματίες του κλάδου των τροφίμων και ποτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι εκθέτες έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις καθώς είχαν την ευκαιρία να ενδυναμώσουν τους εμπορικούς δεσμούς τους με την εγχώρια και την παγκόσμια αγορά, αλλά και να ισχυροποιήσουν σημαντικά το brand τους σε διεθνές επίπεδο.
Πιο συγκεκριμένα, βάσει των δηλώσεων που έκαναν στην δημοσιογραφική ομάδα της FORUM A.E., ο αριθμός των ραντεβού που πραγματοποιήθηκαν φέτος κατά την διάρκεια του 3ημέρου ξεπέρασε κάθε προσδοκία τους ενώ όλοι αναφέρουν για το πόσο στοχευμένο και έτοιμο να πραγματοποιήσει αγορές και συμφωνίες, ήταν το επισκεπτικό κοινό. Σε αυτό συνέβαλαν φυσικά και δύο βασικοί παράγοντες: το ακόμα πιο αναβαθμισμένο πρόγραμμα των Hosted Buyers που έφερε 750 αγοραστές από το εξωτερικό και το ίδιο το brand της FOOD EXPO που πλέον αποτελεί στην συνείδηση των επαγγελματιών εγγύηση για σοβαρές και προσοδοφόρες εμπορικές συμφωνίες.