FoodExpo
Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type
  • Home
  • Highlights
  • Συζητήσεις, εξαγωγικές ευκαιρίες & καινοτόμα προϊόντα για 2η ημέρα

Συζητήσεις, εξαγωγικές ευκαιρίες & καινοτόμα προϊόντα για 2η ημέρα

Πλήθος εκλεκτών προϊόντων από την Ελλάδα, αλλά και πολλές άλλες χώρες, ανέδειξαν για 2η ημέρα, οι 1.300 εκθέτες, στους χιλιάδες επαγγελματίες από τον κλάδο των τροφίμων και ποτών που πέρασαν τις πύλες της έκθεσης. 

Η δεύτερη ημέρα της έκθεσης χαρακτηρίστηκε από συζητήσεις, networking, εμπορικές συμφωνίες, ενδιαφέρον για δημιουργία νέων επαφών. Ένας μεγάλος αριθμός από επαγγελματίες από επιχειρήσεις όπως mini market, delicatessen, super market, ζαχαροπλαστεία, αρτοποιία, ταβέρνες, εστιατόρια, ξενοδοχεία, ανακάλυψαν από κοντά μια πλούσια ποικιλία από όλες τις κατηγορίες: ελαιόλαδα, κρεατοσκευάσματα, μαρμελάδες, μέλια, κρασί, γαλακτοκομικά και τυροκομικά, ζυμαρικά, έτοιμα γεύματα, αποστάγματα, κατεψυγμένα ψάρια αλλά και vegan, plant based, organic επιλογές και η λίστα είναι ατελείωτη. Για αυτό και οι key buyers από την Ελλάδα και από το εξωτερικό επεσήμαναν τον πλούτο και την ποιότητα των προϊόντων που έχουν ανακαλύψει στην έκθεση, ενώ δεν δίστασαν να την ανεβάσουν στο ίδιο υψηλό σκαλί με άλλες παγκοσμίου επιπέδου εκθέσεις του εξωτερικού του είδους της. 

Επίσης, τις εντυπώσεις κέρδισε και η έκθεση Oenotelia, που διοργανώνεται παράλληλα με την FOOD EXPO, στο Hall1, καθώς οι Έλληνες επισκέπτες αλλά και οι ξένοι wine importers είχαν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με παραγωγούς από όλες τις αμπελουργικές ζώνες της χώρας και να διαπιστώσουν τον πλούτο και την ποιότητα του ελληνικού αμπελώνα. 

Special events: πηγή τεχνογνωσίας & ενθουσιασμού 

Ανάλογη ήταν και η συμμετοχή στις παράλληλες εκδηλώσεις όπου επισκέπτες αλλά και εκθέτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ενδιαφέρουσες ομιλίες, workshops και live cooking shows. 

Στο Workshops & Seminars oι επισκέπτες είχαν για 2η ημέρα σήμερα, την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξαιρετικές ομιλίες και ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις από ειδικούς και στελέχη του επιχειρηματικού κλάδου, καθώς και στελέχη της ελληνικής αγοράς κρέατος και ελαιολάδου, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους και λαμβάνοντας πλήρη ενημέρωση για τις εξελίξεις και τις νέες τάσεις στον F&B κλάδο. Πιο συγκεκριμένα, οι παρουσιάσεις του σημερινού Workshops & Seminars που διεξάγεται στο Hall 2, είχαν ως κοινό παρονομαστή τα προϊόντα κρέατος ως διατροφική επιλογή και την εξωστρέφεια του ελαιολάδου. Ακόμη, πραγματοποιήθηκε ομιλία με θέμα τα χρηματοδοτικά εργαλεία για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των αγροτικών προϊόντων. Δείτε όσα συζητήθηκαν εδώ. 

Πολλή δράση υπήρξε και στο Hall 1 όπου ξεχώρισε το stage του Mediterranean Food Stage – Μeze Project. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν έμπειρους και καταξιωμένους chef που παρουσίασαν προτάσεις για μεζέδες με βάση τα υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας ελληνικά τρόφιμα και ποτά. Συγκεκριμένα: η Περιφέρεια Κρήτης με την Chef Γεωργία Κουτσούκου, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με τον Chef Κώστα Γεωργατζά από την Ένωση Επαγγελματιών Μαγειρικής Ελλάδος και  τον Μπάνε Πρέλεβιτς, Αντιπεριφερειάρχη Εξωστρέφειας, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης με τον Chef από τη Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελλάδας Τάσο Ραγκούση και τον Αντιπεριφερειάρχη Ανάργυρο Πατακάκη, η Αγροδιατροφικ Κρήτης με την Chef Νεκταρία Κοκκινάκη, η Περιφέρεια Ηπείρου με τους Chefs Τάσο Τόλη και Έκτωρα Ιωάννου, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας με την Chef Παναγιώτα Τζουλιέτα Δούβρη και η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου με την Chef Τζένη – Ιωάννα Παλαιολόγου, τον Νίκο Νύκτα – Αντιπ/χης Ανάδειξη – Προώθησης Προϊόντων και τον Πίτσιο Πάνο Στέλεχος Marketing Π.Β.Α.  

Εγγραφείτε στο Newsletter μας