FoodExpo
Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type
  • Home
  • Highlights
  • FOOD EXPO 2022: Εμπορική αποτελεσματικότητα στο ζενίθ

FOOD EXPO 2022: Εμπορική αποτελεσματικότητα στο ζενίθ

Η προσέλευση χιλιάδων Ελλήνων και ξένων decision makers από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην αγορά των Τροφίμων & Ποτών επιβεβαίωσε τον τίτλο της ως το κορυφαίο εμπορικό φόρουμ του κλάδου στη Ν.Α. Ευρώπη!

Η FOOD EXPO αποτελεί διαχρονικά την κορυφαία στιγμή για την εγχώρια αγορά, δίνοντας την ευκαιρία στις μεγαλύτερες παραγωγικές και μεταποιητικές μονάδες Τροφίμων και Ποτών του κλάδου που συμμετέχουν ως εκθέτες, να αναδείξουν τα προϊόντα τους σε χιλιάδες Έλληνες και ξένους αγοραστές και να συνάψουν σπουδαίες συμφωνίες εντός και εκτός συνόρων!
Έτσι λοιπόν και κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης του 2022, επιβεβαιώθηκαν οι εμπορικές προσδοκίες των εκθετών, αφού σύμφωνα με τις δηλώσεις τους στην δημοσιογραφική ομάδα της έκθεσης, αλλά και το γενικότερο κλίμα αισιοδοξίας που επικρατούσε στα περίπτερά τους, πραγματοποίησαν πολλά και σημαντικά επιτυχημένα deals.

Ενθουσιασμένοι από το θετικό εμπορικό αποτέλεσμα

Από τηλεφωνική έρευνα που πραγματοποίησε η διοργανώτρια εταιρεία τον Μάιο του 2022, μέσω της έγκυρης εταιρείας ερευνών ALCO, σε δείγμα 374 εκθετών της διοργάνωσης του 2022, προκύπτει ότι το 67% των εκθετών δήλωσαν ότι έκλεισαν εμπορικές συμφωνίες κατά τη διάρκεια της έκθεσης, ενώ ένα 80% προσδοκά να κλείσει εμπορικές συμφωνίες τους επόμενους έξι μήνες, με κάποιους από τους επαγγελματίες με τους οποίους έκαναν ραντεβού στο πλαίσιο της έκθεσης. Επίσης, το εντυπωσιακό ποσοστό του 95% δήλωσε από σχετικά έως εξαιρετικά ικανοποιημένοι από την συμμετοχή τους στην έκθεση και το 95% των εκθετών που πήραν μέρος στην έρευνα δήλωσαν από πιθανό έως εξαιρετικά πιθανό να συμμετάσχουν και στη διοργάνωση του 2023.

Στο πλαίσιο της ίδιας έρευνας, το σαρωτικό 95% των εκθετών δήλωσε ικανοποιημένο από την ποιότητα και την ποσότητα των Ελλήνων επισκεπτών, ενώ αναφορικά με τη διαφημιστική προβολή της έκθεσης FOOD EXPO 2022 το 88% των εκθετών που πήραν μέρος στην έρευνα δήλωσε ικανοποιημένο από το μέγεθος και την δυναμική της. Παράλληλα, σε ποσοστό 41% οι εκθέτες πραγματοποίησαν σημαντικές εμπορικές επαφές μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα της FOOD EXPO.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας