FoodExpo
Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type
  • Home
  • Highlights
  • FOOD EXPO 2022: Επιστρέφει δυναμικά με φυσική παρουσία

FOOD EXPO 2022: Επιστρέφει δυναμικά με φυσική παρουσία

Η FOOD EXPO, η μεγαλύτερη έκθεση Τροφίμων και Ποτών στην Ν.Α. Ευρώπη και μία από τις σημαντικότερες του είδους της διεθνώς, επιστρέφει δυναμικά 12-14 Μαρτίου 2022, σε συνθήκες Covid Free  στο Metropolitan Expo.

Με 1.200 Έλληνες και ξένους εκθέτες, 1.500 χιλιάδες διεθνείς αγοραστές και 650 στοχευμένους hosted buyers, η FOOD EXPO 2022 έρχεται να επιβεβαιώσει την ηγετική της θέση στην ευρύτερη περιοχή της Ν.Α. Ευρώπης και να αποτελέσει ένα κομβικό κέντρο εμπορικών συναντήσεων και συμφωνιών για τα Τρόφιμα και Ποτά στη χώρα μας. Η FOOD EXPO 2022, θα δώσει την ευκαιρία στις μεγαλύτερες παραγωγικές και μεταποιητικές επιχειρήσεις Τροφίμων και Ποτών που συμμετέχουν ως εκθέτες, να αναδείξουν τα προϊόντα τους σε 50.000 Έλληνες και ξένους αγοραστές που αναμένεται να την επισκεφτούν και να συνάψουν σπουδαίες συμφωνίες εντός και εκτός συνόρων διευρύνοντας το πελατολόγιό τους με νέους δυναμικούς πελάτες!

1.100 ελληνικές και ξένες εταιρείες έχουν ήδη οριστικοποιήσει με συμβόλαιο τη συμμετοχή τους στη FOOD EXPO 2022, δείχνοντας την τεράστια δυναμική που έχει ως έκθεση.

650 Hosted Buyers, 1.500 διεθνείς επισκέπτες

Η διοργανώτρια εταιρεία, με μία σειρά προωθητικών ενεργειών, έχει καταφέρει να προσελκύσει 1.500 διεθνείς αγοραστές από αγορές στόχους για τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά. Οι  650 πιο σημαντικοί από αυτούς έχουν ενταχθεί στο Hosted Buyer πρόγραμμα της έκθεσης, του οποίου το συνολικό κόστος ξεπερνά τις 600.000€. Οι hosted buyers θα πραγματοποιήσουν πάνω από 12.000 b2b meetings με τους εκθέτες της FOOD EXPO 2022.

‘Ενα νέο τομέα εγκαινιάζει η FOOD EXPO 2022

Ο κλάδος των βιολογικών προϊόντων είναι από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους διεθνώς, ενώ η ζήτηση σε βιολογικά προϊόντα αυξάνεται διαρκώς. Η FOOD EXPO ανταποκρινόμενη σε αυτή τη νέα ανάγκη της αγοράς, εγκαινιάζει έναν ξεχωριστό τομέα με βιολογικά προϊόντα, τον «Bio Foods».

€500,000 θα είναι η διαφημιστική δαπάνη για την προβολή της έκθεσης σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και στο internet.

H ψηφιακή πλατφόρμα της έκθεσης

Η εξαιρετική επιτυχία που σημείωσε η FOOD EXPO Digital 2021 απέδειξε ότι μια καλά οργανωμένη ψηφιακή πλατφόρμα μπορεί να λειτουργήσει σαν επιπρόσθετη υπηρεσία της φυσικής έκθεσης. Η ψηφιακή πλατφόρμα της FOOD EXPO 2022 θα λειτουργεί κατά τη διάρκεια της φυσικής έκθεσης αλλά και 10 μέρες μετά το τέλος της και θα δώσει τη δυνατότητα στους επισκέπτες -κυρίως από το εξωτερικό- που δεν μπόρεσαν να την επισκεφθούν να έρθουν σε επαφή με τους εκθέτες της.

Mαζί και η έκθεση Oenotelia

H επιστροφή της FOOD EXPO δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς την Oenotelia, η οποία χάρη στον αυστηρά επαγγελματικό της χαρακτήρα, το υψηλό ποιοτικό της επίπεδο και τη συμμετοχή σε αυτήν των πιο σπουδαίων εταιρειών που παράγουν και υπογράφουν τα πιο εκλεκτά ελληνικά κρασιά και αποστάγματα θα ανταποκριθεί επάξια στις απαιτήσεις της οινικής αγοράς.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας