Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type

ROOM FOR GROWTH

50+ κορυφαία στελέχη συζητήσαν για τον Beverage industry αλλά και για τη δυναμική των επιχειρήσεων του F&B κλάδου.

To stage του Room for Growth, που βρισκόταν στο Hall 3 της έκθεσης FOOD EXPO, φιλοξένησε πλήθος από ομιλίες και παρουσιάσεις, υποδέχοντας περισσότερους από 50 ομιλητές, κορυφαία στελέχη του F&B industry από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Το stage φιλοξένησε και το 1ο Διεθνές BEVERAGE SUMMIT στην Ελλάδα. Οι επισκέπτες δεν έχασαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά ένα all star line up ομιλητών που ανέλυσαν ό,τι συζητιέται ή θα συζητηθεί τους επόμενους μήνες στην παγκόσμια αγορά.

ΔΕΥΤΕΡΑ 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 

Η τρίτη και τελευταία μέρα του 1ου Διεθνούς Beverage Summit κύλησε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ολοκλήρωσε ιδανικά το τριήμερο ανάπτυξης ιδεών, ανταλλαγής απόψεων και ανάδειξης της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας στον τομέα των beverages 

Στο Room for Growth Stage (Hall 3), η πρώτη ομιλία που πραγματοποιήθηκε είχε τον τίτλο “What is happening inside the retail buyers office”. Ο Χάρης Λαλάτσης, Market Analyst και Ιδρυτής της Ierax Analytix, έκανε την εισαγωγή παρουσιάζοντας δύο έρευνες της εταιρείας του. Η πρώτη, σε πανελλήνιο δείγμα καταναλωτών ροφημάτων, ανέδειξε μεταξύ άλλων ότι το 57% των συμμετεχόντων έχει τη διάθεση να πειραματίζεται και να δοκιμάζει νέα beverages, ενώ παράλληλα το 62% μελετά στο ράφι τα διαθέσιμα προϊόντα για να αποφασίσει ποιο θα αγοράσει. Η δεύτερη έρευνα, που πραγματοποιήθηκε με προσωπικές συνεντεύξεις σε λιανεμπόρους, έδειξε ότι την ταχύτερη ανάπτυξη στις πωλήσεις σημειώνουν αυτή την περίοδο οι χυμοί (41%), τα αναψυκτικά (36%) και το νερό (23%).

Χάρης Λαλάτσης, Ierax Analytix 

Χάρης Λαλάτσης, IERAX ANALYTIX – Γιάννης Γκάνας, METRO MY MARKEΤ– Aντώνης Κελέσης, MANTIS GROUPΧρήστος Διαμαντάκος, GREEN BEVERAGES GROUP

Στο πάνελ για τη συζήτηση που ακολούθησε παρευρέθηκαν ο Γιάννης Γκανάς,Διευθυντής Αγορών στην ΜΕΤΡΟ My Market, ο Χρήστος Διαμαντάκος, International Business Development Director της Green Beverages Group και ο Αντώνης Κελέσης, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Mantis. Ο κ. Γκανάς τόνισε ότι η «έξυπνη» ποικιλία, με επιλογές διαφορετικών υποκατηγοριών μέσα στην ίδια κατηγορία, και η καλή τακτοποίηση στο ράφι μπορεί να βοηθήσει τους καταναλωτές στην τελική επιλογή τους. Ο κ. Διαμαντάκος ανέφερε ότι παρατηρείται δυσκολία να μπουν τα brands στους retailers του εξωτερικού, ειδικά στον τομέα των αναψυκτικών, και γι’ αυτό απαιτείται σωστή επικοινωνία των USPs αλλά και consistency στη συνέχεια ώστε να παραμείνει ένα προϊόν στο ράφι. Από τη μεριά του, ο κ. Κελέσης υπογράμμισε την αξία της συσκευασίας, η οποία αποτελεί «το πρώτο βήμα επικοινωνίας με τον καταναλωτή και ταυτίζεται με το brand και το μήνυμά του». 

Νεκτάριος Νώτης, NOTICE CONTENT AND SERVICES 

Νεκτάριος Νώτης, NOTICE CONTENT AND SERVICES – Γιώργος Μαυρίδης, SOUTHBRIDGE ADVISORS AIFM – Γιάννης Παπαδόπουλος, EOS CAPITAL PARTNERS – Tάκης Σολωμός, ELIKONOS CAPITAL AIFM 

Έπειτα, το stage του 1ου Διεθνούς Beverage Summit φιλοξένησε τη συζήτηση “Is the sustainable also productive?”, με συντονιστή τον Νεκτάριο Νώτη, ιδρυτή και CEO της NOTICE CONTENT & SERVICES (των ψηφιακών newsletters FnB DailyBnB Daily) & συνιδρυτή της ESGreece. Στο πάνελ έδωσαν το «παρών» ο Andrew Eversden, Συνιδρυτής της Bottle Up και ο Αλέξης Πάντζιαρος, Συνιδρυτής & Managing Director της Coffeeco Upcycle. Ο κ. Eversden, μιλώντας για τα plantbased μπουκάλια από ζαχαροκάλαμο της εταιρείας του, υπογράμμισε ότι η εκπαίδευση του κοινού και των retailers αποτελεί σημαντικό κομμάτι για την κυριαρχία του sustainability. Επιπλέον, σημείωσε ότι η πράσινη επιχειρηματικότητα πρέπει διαρκώς να προσαρμόζεται στις αλλαγές των νόμων και κανονισμών, γεγονός που απορροφά σημαντικούς πόρους των εταιρειών και μπερδεύει ταυτόχρονα τους καταναλωτές. Ο κ. Πάντζιαρος ανέφερε ότι οι Έλληνες retailers δεν είναι πρόθυμοι να πληρώνουν παραπάνω ή να περιορίζουν τα περιθώρια κέρδους τους για ένα sustainable προϊόν, αλλά όπως εκτίμησε, «αυτό θα αλλάξει με τη ζήτηση από τη Gen Z και τη Gen A, γενιές που θα ωθήσουν τις βιομηχανίες και τους retailers να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα».  

Η τρίτη και τελευταία μέρα του Beverage Summit συνεχίστηκε με την ομιλία “What are the Funds searching for?”, υπό τον συντονισμό του κ. Νώτη. Ομιλητές ήταν ο Τάκης Σολωμός, Συνιδρυτής της Elikonos Capital AIFM, ο Γιώργος Μαυρίδης, Ιδρυτικός διαχειριστής, εταίρος και μέλος της επενδυτικής επιτροπής της SouthBridge Advisors AIFM, και ο Ιωάννης Παπαδόπουλος, Senior Partner και μέλος της ιδρυτικής ομάδας της EOS Capital Partners. Ο κ. Σολωμός σημείωσε ότι τα Funds στην Ελλάδα δεν κάνουν επιθετικές εξαγορές, αλλά αναζητούν επιχειρηματίες που επιζητούν να μεγαλώσουν τις εταιρείες τους και να αποκτήσουν μία περισσότερο επαγγελματική προσέγγιση. Ο κ. Μαυρίδης, στο μήνυμά του προς τις ελληνικές F&B επιχειρήσεις σχετικά με τις δυνατότητες ανάπτυξής τους, ανέφερε ότι «το έξυπνο προϊόν, που έχει σπιρτάδα στη γεύση και σωστό storytelling, θα κερδίσει στο τέλος. Το επιχειρηματικό δαιμόνιο, ιδιαίτερα στα μικρά και τα μεσαία μεγέθη, χαρακτηρίζει τους Έλληνες επιχειρηματίες». Από την πλευρά του, ο κ. Παπαδόπουλος, ο οποίος είναι επιπλέον και Πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Εταιριών Venture Capital, εκτίμησε ότι στον κλάδο θα υπάρξουν συνενώσεις που θα οδηγήσουν σε πιο βιώσιμα σχήματα και εντόπισε ιδιαίτερη δυναμική στον τομέα του εμφιαλωμένου νερού. Την εκδήλωση χαιρέτησε ο CEO της Forum SA, Θανάσης Παναγούλιας, ευχαριστώντας τους ομιλητές. «Ως η κορυφαία εταιρεία διοργάνωσης Εκθέσεων, μιλάμε με περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις του κλάδου Τροφίμων και Ποτών. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να σας γνωρίσουν, να τους κατευθύνετε και σας ευχαριστούμε από καρδιάς που είστε σήμερα εδώ», σημείωσε.  

Νεκτάριος Νώτης, NOTICE CONTENT AND SERVICES Andrew Eversden, BOTTLE UP Αλέξης Πάντζιαρος, COFFEECO UPCYCLE  

Νεκτάριος Νώτης, NOTICE CONTENT AND SERVICES Γιώργος Μπάγκος, THREE CENTS BEVERAGES 

Το 1ο Διεθνές Beverage Summit ολοκλήρωσε τις εργασίες του με την παρουσίαση του Case StudyHow did pink grapefruit build an entire category on the shelf?”, υπό τον συντονισμό του Νεκτάριου Νώτη. Κύριος ομιλητής ήταν ο Γιώργος Μπάγκος, Συνιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της Three Cents Beverages. Ο ίδιος εξιστόρησε την πορεία της εταιρείας, η οποία ουσιαστικά δημιούργησε την κατηγορία της pink grapefruit soda στην Ελλάδα. Από την αρχική σύστασή της μέχρι τη χρηματοδότηση από το Fund Virtus και την εξαγορά της από την CocaCola Hellenic βάσει ενός connected not integrated μοντέλου, ο κ. Μπάγκος περιέγραψε αναλυτικά το success story της Three Cents. «Σήμερα εξάγουμε σε 42 χώρες και έχουμε 12 κωδικούς. Για να φτάσουμε ως εδώ, επενδύσαμε αρχικά πολύ στην εκπαίδευση των bartenders, ώστε να μας χρησιμοποιούν στα κοκτέιλ και να μας προτείνουν στον τελικό καταναλωτή», ανέφερε μεταξύ άλλων. 

Στιγμιότυπα από την τρίτη μέρα του Beverage Summit:

Κυριακή 9 Μαρτίου

Δυναμικά συνεχίστηκε το 1ο Διεθνές Beverage Summit στο πλαίσιο της έκθεσης FOOD EXPO 2025, με το πρόγραμμα της δεύτερης μέρας να εμβαθύνει ακόμα περισσότερο στον «πυρήνα» του κλάδου των αναψυκτικών, των ροφημάτων και των μη αλκοολούχων ποτών.

Χάρης Λαλάτσης, Ierax Analytix 

Νεκτάριος Νώτης, NOTICE CONTENT AND SERVICESΔημήτρης Σμαΐλος, MONSTER ENERGY  

Η πρώτη ομιλία που έλαβε χώρα στο Room for Growth Stage (Hall 3) κινήθηκε γύρω από τη θεματική “Do we distribute Value Products or Volume Products?”. Την παρουσίαση ανέλαβε ο Χάρης Λαλάτσης, Market Analyst και Ιδρυτής της Ierax Analytix, ενώ στο πάνελ έδωσαν το «παρών» οι εξής καλεσμένοι: o Tomas Kofron, Συνιδρυτής και Επικεφαλής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Green Heads, o Αλέξανδρος Παναγούλιας, Ιδρυτής και CEO της Yum Tales, o Karol Chamera, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Mr Lemonade Alternative Drinks Ltd, ο Νίκος Καραγεωργίου, Επικεφαλής Category Management στη Wolt Market Greece και η Γεωργία Καρούκη, Group Brand Manager της Β.Σ. Καρούλιας. Ο κ. Kofron εντόπισε ότι μετά την πανδημία οι καταναλωτές ανά τον κόσμο ζητούν καλύτερα προϊόντα σε δίκαιες τιμές, με την τάση του sustainability να κυριαρχεί. Από τη μεριά του, ο κ. Παναγούλιας ανέφερε ότι η ελληνική αγορά Horeca επιθυμεί να διαθέσει χώρο σε «έξυπνες επιλογές», καθώς γίνεται αντιληπτό ότι πλέον οι Έλληνες καταναλωτές ψάχνουν λύσεις και εκτός των Super Market. Ο κ. Chamera συμπλήρωσε ότι για να διαμορφωθεί διεθνώς πεδίο για νέες ιδέες και νέους επιχειρηματίες, θα χρειαστεί να υπάρξουν ευνοϊκές αλλαγές στη φορολογία. Η κα. Καρούκη ανέδειξε την ανάγκη να αξιοποιηθούν οι barista ως influencers και brand ambassadors, καθώς εκείνοι επικοινωνούν άμεσα με τον τελικό καταναλωτή και του προτείνουν ποιον προϊόν να δοκιμάσει. Τέλος, ο κ. Καραγεωργίου έκανε λόγο για την ανάπτυξη που σημειώνει ο τομέας των beverages στο e-commerce, σημειώνοντας ότι «τα brands μπορούν να συναντήσουν τους beverage lovers 18-35 ετών στον online κόσμο, έχοντας τη δυνατότητα να κάνουν tracking τις προτιμήσεις τους σε πραγματικό χρόνο».

Νεκτάριος Νώτης, NOTICE CONTENT AND SERVICES Ιωάννης Λιάσης, Δήμαρχος Αμύνταιου Αναστασία Μουστάκα, PRODRINKS Χρήστος Θωμαΐδης, ΞΙΝΟ ΝΕΡΟ  

Χάρης Λαλάτσης, IERAX ANALYTIX – Tomas Kofron, GREEN HEADS – Karol Chamera, Mr. LEMONADE ALTERNATIVE DRINKS LTD – Αλέξανδρος Παναγούλιας, YUM TALES – Νίκος Καραγεωργίου, WOLT MARKET GREECE- Γεωργία Καρούκη, W.S. KAROULIAS

Στη συνέχεια, στο stage του 1ου Διεθνούς Beverage Summit φιλοξενήθηκε η συζήτηση “Traditional VS New age refreshments. What is the winning recipe?”, με συντονιστή τον Νεκτάριο Νώτη, ιδρυτή και CEO της NOTICE CONTENT & SERVICES (των ψηφιακών newsletters FnB Daily – BnB Daily) & συνιδρυτή της ESGreece. Στο πάνελ παρευρέθηκαν ο Βασίλης Ρουμπής, Δημιουργός του bfresh spitiko, o Κωνσταντίνος Δαϊνάς, Brand Manager στην Concepts S.A., ο Τζώρτζης Κασσιμάτης, Ιδρυτής της ΤΣίΤΣΙΡΙ KOMBUCHA και της Spiral Life Beverages και η Βίκυ Πυρογιάννη, Εγγεγραμμένη Διαιτολόγος – Διατροφολόγος. Ο κ. Ρουμπής εμφανίστηκε αισιόδοξος για το ηλικιακό εύρος του κοινού που σταδιακά επιλέγει τα new age refreshments, αναφέροντας ότι η διαφήμιση από στόμα σε στόμα συμβάλλει στην αναγνωρισιμότητα σε μεγαλύτερα ηλικιακά κοινά. Ο κ. Δαϊνάς υπογράμμισε ότι πλέον οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο για ένα ποιοτικό premium προϊόν, ενώ τόνισε ταυτόχρονα την αξία των γευστικών δοκιμών στην εδραίωση ενός brand. Από την πλευρά του, ο κ. Κασσιμάτης εισήγαγε στη συζήτηση τη σημασία των διεθνών τουριστών στη χώρα, που είναι πιο ενημερωμένοι για τις υγιεινές επιλογές και καλλιεργούν ένα γόνιμο έδαφος για τα μικρά brands. Τέλος, η κα. Πυρογιάννη σημείωσε ότι στην Ελλάδα, όπου όλο και περισσότεροι άνθρωποι ενδιαφέρονται για τη σωστή διατροφή, υπάρχει μεγάλο potential για τα αναψυκτικά που συνδυάζουν ενυδάτωση, απόλαυση και υψηλή διατροφική αξία.

Νεκτάριος Νώτης, NOTICE CONTENT AND SERVICES Κωνσταντίνος Δαίνας, CONCEPTS S.A. Βασίλης Ρούμπης, BFRESH Βίκυ Πυρογιάννη,MEMBER OF THE HELLENIC ASSOCIATION OF DIETICIANS NUTRITIONISTS Γιώργος Κασσιμάτης, ΤΣίΤΣΙΡΙ KOMBUCHA 

Thomas Kofron – Karol Chamera

Η δεύτερη μέρα του Beverage Summit συνεχίστηκε με την παρουσίαση του Case Study “Energy drinks, transforming from niche to mainstream everyday beverage”, υπό τον συντονισμό του κ. Νώτη. Κύριος ομιλητής ήταν ο Δημήτρης Σμαΐλος, Vice President Bottler, Category & Customer Development στη MONSTER ENERGY. «Η αγορά των ενεργειακών ποτών στην Ελλάδα έχει αναπτυχθεί τέσσερις φορές σε όγκο κατά την τελευταία δεκαετία και οι προβλέψεις μας δείχνουν ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσεται», ανέφερε ο κ. Σμαΐλος. Ο ίδιος μοιράστηκε με το κοινό μερικούς από τους λόγους που έχουν ωθήσει την κατηγορία σε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης παγκοσμίως, όπως είναι ενδεικτικά το functional benefit της ενέργειας που παρέχει και το έντονο brand lifestyle. Μεταξύ άλλων, υπογράμμισε τη θετική συμβολή της καινοτομίας στην αύξηση της κατανάλωσης των ενεργειακών ποτών, τόσο σε ό, τι αφορά τις προσφερόμενες γεύσεις όσο και αναφορικά με τις λύσεις της πολυσυσκευασίας ώστε να μπορεί ο καταναλωτής να αγοράσει το προϊόν για κατανάλωση στο σπίτι.

Η «αυλαία» της δεύτερης μέρας του 1ου Διεθνούς Beverage Summit έκλεισε με το Case Study “Why everyone in Greece is drinking Xino Nero?”. Υπό τον συντονισμό του Νεκτάριου Νώτη, στο πάνελ παρευρέθηκαν και μίλησαν για το θέμα ο Χρήστος Θωμαΐδης, Πρόεδρος της ΞΙΝΟ ΝΕΡΟ, ο Ιωάννης Λιάσης, Δήμαρχος Αμυνταίου και η Αναστασία Μουστάκα, Εμπορική Διευθύντρια της PRODRINKS. Το φυσικό ανθρακούχο νερό, το οποίο παράγεται από τη δημοτική επιχείρηση του Αμύνταιου στον Νομό Φλώρινας, χαρακτηρίστηκε από τον κ. Λιάση ως «θησαυρός της περιοχής». «Εργαστήκαμε σκληρά μέσα στο σύνθετο πλαίσιο του Δημοσίου τομέα ώστε να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε ανταγωνιστικά προς τις ιδιωτικές επιχειρήσεις. Με την κατασκευή της νέας μονάδας, που θα είναι έτοιμη το 2026 και θα πενταπλασιάσει την παραγωγή, έχουμε λαμπρό μέλλον», πρόσθεσε. Ο κ. Θωμαΐδης μίλησε εκτενώς για την κοινωνική ευθύνη του brand και τον τρόπο που συμβάλλει έμπρακτα και καθοριστικά στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας. Ταυτόχρονα, σημείωσε ότι εξετάζεται σοβαρά η πιθανότητα δημιουργίας νέων προϊόντων στο μέλλον, είτε με την προσθήκη γεύσεων στο Ξινό Νερό είτε με την παραγωγή αναψυκτικών. Από τη μεριά της, η κα. Μουστάκα της PRODRINKS, της εταιρείας που έχει αποκλειστικά την πανελλαδική διανομή του Ξινού Νερού, αναφέρθηκε στις κρούσεις που έχει δεχθεί το brand σχετικά με την ανάπτυξη εξαγωγικής δραστηριότητας.

Στιγμιότυπα από τη δεύτερη μέρα του Beverage Summit:

Σάββατο 8 Μαρτίου  

Στην «καρδιά» της έκθεσης FOOD EXPO 2025, η πρώτη μέρα του 1ου Διεθνούς BEVERAGE SUMMIT στην Ελλάδα ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία.  

Η «αυλαία» στο Room for Growth Stage (Hall 3) άνοιξε με την ομιλία υπό τον τίτλο “From Inspiration to Production. How long is the path?”. Ο Χάρης Λαλάτσης, Market Analyst και Ιδρυτής της Ierax Analytix, παρουσίασε την έρευνα της εταιρείας του, στην οποία συμμετείχαν εταιρείες που παράγουν ή εισάγουν ροφήματα. Καθώς το 42% εξ αυτών θεωρεί πως τα υγιεινά ροφήματα είναι το πιο δυνατό trend, οι καλεσμένοι πραγματοποίησαν μία ενδιαφέρουσα κουβέντα «φωτίζοντας» περαιτέρω αυτή την τάση. Ο Fabbio Carlucci, Ιδρυτής και CEO της Roy Kombucha, εξέφρασε την αισιοδοξία του για τη σταδιακή επικράτηση του healthy lifestyle στην Ευρώπη. Ο Αλέξανδρος Παναγούλιας, Ιδρυτής και CEO της Yum Tales, εξήρε τη συνήθεια των νεότερων γενιών να παίρνουν πιο συνειδητές αποφάσεις για όσα καταναλώνουν. Από τη μεριά του, ο Paddy Cavanagh, Ιδρυτής της Punchy Drinks, τόνισε την ευθύνη των brands να προσθέσουν ζωντάνια στα μηνύματά τους προς το κοινό, καθώς οι καταναλωτές μπροστά στο ράφι διαθέτουν λίγο χρόνο να επιλέξουν ανάμεσα από δεκάδες προϊόντα.   

Χάρης Λαλάτσης, Ierax Analytix 

Fabbio Carlucci, Roy KombuchaPaddy Cavanagh, Punchy Drinks –  Αλέξανδρος Παναγούλιας, Yum TalesΧάρης Λαλάτσης, Ierax Analytix 

Στη συνέχεια, στο stage του 1ου Διεθνούς Beverage Summit φιλοξενήθηκε η εξίσου ενδιαφέρουσα συζήτηση “What are the stepping stones for a Start-Up to grow?”, με συντονιστή τον Νεκτάριο Νώτη, ιδρυτή και CEO της NOTICE CONTENT & SERVICES (των ψηφιακών newsletters FnB Daily – BnB Daily) & συνιδρυτή της ESGreece. Στο πάνελ παρευρέθηκαν ο Δρ. Χάρης Λαμπρόπουλος, Πρόεδρος της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας Επενδύσεων, η Αναστασία Σαρχόσογλου, σύμβουλος καινοτομίας – Enterprise Europe Network Hellas, ο Μιχάλης Ελευθερίου, συνιδρυτής και CEO της Bloom Aronia και ο Παναγιώτης Τσαγκάρης, εμπορικός διευθυντής της Bazaar. «Η Ελλάδα διαθέτει μια τεράστια γκάμα χρηματοδοτικών εργαλείων για τις startup εταιρείες», σημείωσε ο κ. Λαμπρόπουλος και ανέφερε ότι «η επιχειρηματικότητα σήμερα δείχνει μια σοβαρή δυναμική». Η κα. Σαρχόσογλου υπογράμμισε ότι «το μέλλον στην αγροδιατροφή είναι οι startup» και ανέπτυξε τον βοηθητικό ρόλο του Δικτύου Enterprise, το οποίο προσφέρει καθοδήγηση στις νεοφυείς επιχειρήσεις που αναζητούν συνεργασίες. Ο κ. Ελευθερίου, παίρνοντας τον λόγο, τόνισε την αξία των ανθρώπων πίσω από μία καινοτόμα ιδέα, τη σημασία της εξωστρέφειας και την αποτελεσματικότητα της σωστής επικοινωνίας των USPs ενός προϊόντος. Τέλος, ο κ. Τσαγκάρης έδωσε βαρύτητα στους οικονομικούς πόρους που θα πρέπει να διαθέτει μία startup σε όλα τα στάδια της εξέλιξής της, ενώ κατονόμασε τη συσκευασία, τα συστατικά και τη διαδικασία παραγωγής ενός προϊόντος beverage ως τα καινοτόμα στοιχεία που βοηθούν την ένταξή του στο δίκτυο.  

Νεκτάριος Νώτης, NOTICE CONTENT & SERVICES

 Δημήτρης Κορκόντζελος, Hellenic Juices –  Χαράλαμπος Αγγελούδης, TUV Austria Hellas 

Η πρώτη μέρα του Beverage Summit συνεχίστηκε με την ομιλία υπό τον τίτλο “Deal with Production Challenges”, την οποία συντόνισε ο κ. Νώτης. Καλεσμένοι στο πάνελ ήταν ο Δημήτρης Κορκόντζελος, CEO της Hellenic Juices και ο Χαράλαμπος Αγγελούδης, Γενικός Διευθυντής και Διευθυντής του Τομέα Business Assurance της TUV Austria Hellas. Ο κ. Κορκόντζελος απαρίθμησε τις δυσκολίες που επιφέρει στην παραγωγή η κλιματική αλλαγή και αναφέρθηκε στην έλλειψη κατάλληλα καταρτισμένου τεχνικού προσωπικού στη βιομηχανία τροφίμων. Από την πλευρά του, ο κ. Αγγελούδης τόνισε ότι «μέσα από την εξέλιξη του κλάδου της Πιστοποίησης τα τελευταία 25 χρόνια, ο επιχειρηματικός κόσμος των τροφίμων έχει βελτιωθεί πολύ σε πρακτικό επίπεδο, αλλά και σε επίπεδο φιλοσοφίας». 

Μυρτώ Αντωνιάδη, Αθηναϊκή Ζυθοποιία 

Αλεξία Μιτέκο, Granikal 

Οι εργασίες της πρώτης μέρας του 1ου Διεθνούς Beverage Summit έκλεισαν με τη συζήτηση “Where do the Zero Alcohol drinks belong? To Alcohol or to Beverage group?”. Υπό τον συντονισμό του Νεκτάριου Νώτη, στο πάνελ παρευρέθηκαν και μίλησαν για το θέμα η Μυρτώ Αντωνιάδη, Marketing Manager της Alfa & Beyond Beer στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η Αλεξία Μιτέκο, Γενική Διευθύντρια της Granikal και ο Παναγιώτης Πασχαλίδης, Γενικός Διευθυντής της Cava OAK. Όπως σημείωσε η κα. Αντωνιάδη, «η κατηγορία της μπύρας χωρίς αλκοόλ στην Ελλάδα αναπτύσσεται φέτος κατά +25% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά», μια εξέλιξη που συνδέεται, σύμφωνα με την ίδια, με την ανερχόμενη τάση του wellbeing. Για την κα. Μιτέκο, η τάση του nonalcohol και του lowalcohol ήρθε για να μείνει, καθώς η νέα γενιά ψάχνει συνειδητά ποτά χωρίς αλκοόλ. «Υπάρχει σε διεθνές επίπεδο μία αποστροφή των νέων για τα αλκοολούχα ποτά», πρόσθεσε ο κ. Πασχαλίδης, συμπληρώνοντας: «βλέπουμε να υπάρχει μειωμένη κατανάλωση των αλκοολούχων από νεαρές ηλικίες σε ΗΠΑ, Αγγλία, Γαλλία κ.α.».  

Παναγιώτης Πασχαλίδης, Cava OAK

Δρ. Χάρης Λαμπρόπουλος, Πρόεδρος Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας Επενδύσεων–  Αναστασία Σαρχόσογλου, Enterprise Europe Network Hellas  

Μετά την ολοκλήρωση του BEVERAGE SUMMIT, πραγματοποιήθηκε στο stage μία ενδιαφέρουσα συζήτηση για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, όσον αφορά το θέμα της διαδοχής, τη διαχείριση των συναισθημάτων και των διαπροσωπικών σχέσεων, την βιωσιμότητα και την καινοτομία. Οι συμμετέχοντας στο panel ήταν οι Κωνσταντίνος Μαριανός, CEO & Managing Director της Medbest S.A., ο Dimitris Tzimas, Founding Partner της Further Up-HR  και ο Kimon Malataras, Ανώτερος Σύμβουλος ESG & Issue Management της Further up- HR 

Μιχάλης Ελευθερίου, Βloom Aronia –  Παναγιώτης Τσαγκάρης, S/M Bazaar 

Κίμων Μαλατάρας, Further up- HR Κωνσταντίνος Μαριανός, Medbest S.A. –  Δημήτρης Τζίμας, Further Up-HR   

Στιγμιότυπα από την πρώτη μέρα του Beverage Summit:

Εγγραφείτε στο Newsletter μας