Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type
  • Home
  • Highlights
  • Μεγάλο ενδιαφέρον από διεθνείς αγοραστές για την Hybrid έκθεση

Μεγάλο ενδιαφέρον από διεθνείς αγοραστές για την Hybrid έκθεση

Η FORUM Α.Ε. ανταποκρινόμενη στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της πανδημίας αποφάσισε να μεταθέσει την διεξαγωγή της FOOD EXPO για 29 Μαΐου – 1 Ιούνιου 2021 και να εγκαινιάσει μία hybrid έκθεση, όπου εκθέτες και επισκέπτες θα έχουν φυσική και digital παρουσία.

Η FOOD EXPO έρχεται 29 Μαϊου – 1 Ιουνίου µε µια νέα υβριδική µορφή, µε φυσική παρουσία, αλλά και µε ψηφιακή αλληλεπίδραση, µέσω της FOODEXPO B2B Platform, µε στόχο να δώσει την ευκαιρία σε πολλές σηµαντικές εταιρίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό να αναδείξουν τα προϊόντα τους σε χιλιάδες σηµαντικούς ξένους αγοραστές τροφίµων και ποτών-είτε βρίσκονται στην έκθεση είτε όχι-.

Θέλοντας η διοργανώτρια εταιρεία να διερευνήσει την πρόθεση των ξένων αγοραστών να επισκεφτούν την φυσική έκθεση αλλά και να συμμετάσχουν στην ψηφιακή έκθεση μέσω της digital πλατφόρμας, πραγματοποίησε έρευνα μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας ερευνών και δημοσκοπήσεων Typeform. Η έρευνα διεξήχθη το χρονικό διάστημα από 10/11/2020 έως και 18/11/2020, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 425 ξένων αγοραστών τροφίμων και ποτών.

Ανάλυση δείγματος διεθνών επισκεπτών

Οι διεθνείς επισκέπτες που συμμετείχαν στην έρευνα κάλυψαν όλο τον κλάδο τροφίμων και ποτών. Πιο συγκεκριμένα, το 40,2% των ερωτώμενων είναι εισαγωγείς, το 16% είναι distributors, το 15,1% είναι έμποροι χονδρικής, το 13,2% δραστηριοποιούνται στον κλάδο της λιανικής, των super market και hypermarket, το 6,1% είναι brokers, το 4,5% προέρχονται από αλυσίδες ξενοδοχείων και εστιατορίων, το 1,9% είναι foodservers, το 0.2% δραστηριοποιούνται στον κλάδο των catering και το 2,8% δραστηριοποιούνται σε άλλο παρεμφερή κλάδο.

Όλοι οι ερωτώμενοι είναι decision makers της επιχείρησης που δραστηριοποιούνται. Συγκεκριμένα, το 65,6% είναι ιδιοκτήτες και διευθύνοντες σύμβουλοι, το 13,9% είναι διευθυντές και υπεύθυνοι αγορών, το 9,6% είναι γενικοί διευθυντές, το 4,7% είναι direct buyers, το 2,6% είναι διευθυντές εισαγωγών και το 3,5% δραστηριοποιούνται σε άλλη θέση. Οι διεθνείς επισκέπτες που συμμετείχαν στην έρευνα προέρχονται από όλον τον κόσμο. Ειδικότερα, το 44,9% προέρχεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, το 20,7% από τις χώρες της Ασίας, το 16,5% από την Βόρεια Αμερική, το 6,4% από την υπόλοιπη Ευρώπη, το 5,6% προέρχεται από την Αφρική, το 3,8% από την Ωκεανία και το 2,1% από χώρες της Νότιας Αμερικής.

Μεγάλη πρόθεση συμμετοχής και στην φυσική και στην digital έκθεση

Τα εξαιρετικά αποτελέσματα της έρευνας διεθνών αγοραστών της FOOD EXPO 2021, με τη συντριπτική πλειοψηφία του 84% των συμμετεχόντων να δηλώνουν ότι θα επισκεφθούν με φυσική παρουσία την έκθεση, αποδεικνύουν ότι η διεξαγωγή της FOODEXPO στις 29 Μαΐου – 1 Ιούνιου 2021 έχει την απόλυτη στήριξη της διεθνούς αγοράς.

Μεγάλη επισκεψιμότητα από τους διεθνείς αγοραστές αναμένεται ακόμη κι αν δεν καταφέρουν να έρθουν στην έκθεση στην Ελλάδα, καθώς όντας ήδη εξοικειωμένοι με τις υβριδικές εκθέσεις, το 72% δηλώνει διατεθειμένο να εγγραφεί στην πλατφόρμα μέσω της FOOD EXPO B2B Platform και να συμμετέχει με digital παρουσία στην έκθεση. Στην ίδια έρευνα μάλιστα, η συντριπτική πλειοψηφία του 67,3% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι έχουν συμμετάσχει ξανά σε υβριδική έκθεση, με το 64,7% να θεωρεί ιδιαίτερα γόνιμη για την επιχείρησή τους, τη συμμετοχή τους. Παράλληλα, μερικά από τα κυριότερα χαρακτηριστικά που αναζητούν σε μια ψηφιακή έκθεση είναι η εύκολη και άνετη διαδικτυακή επικοινωνία μέσω video call και text chat και η δυνατότητα να κλείνουν online ραντεβού με τους εκθέτες. Επίσης, θέλουν να μπορούν να βρίσκουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και να υπάρχει η δυνατότητα αναζήτησης με βάση τις προϊοντικές κατηγορίες.

Αφουγκραζόμενη τις ανάγκες της διεθνούς αγοράς, η FOOD EXPO B2B Platform συγκεντρώνει όλα τα λειτουργικά χαρακτηριστικά που αναζητούν οι διεθνείς αγοραστές. Συγκεκριμένα, μέσω της πλατφόρμας, οι διεθνείς αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα μεταξύ άλλων, να πραγματοποιούν εύκολα one on one meetings με τους εκθέτες μέσω video, να βρίσκουν πληροφορίες για νέα και υπάρχοντα προϊόντα και να έρχονται σε άμεση επαφή με τους προμηθευτές.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας