FoodExpo
Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type
  • Home
  • Highlights
  • OENOTELIA 2019: Κέρδισε τις εντυπώσεις χιλιάδων επαγγελματιών του κλάδου

OENOTELIA 2019: Κέρδισε τις εντυπώσεις χιλιάδων επαγγελματιών του κλάδου

Η OENOTELIA 2019, η οποία πραγματοποιήθηκε παράλληλα με την έκθεση FOOD EXPO 2019, 16-18 Μαρτίου, αναδείχθηκε με τη δυναμική συμμετοχή 180 εκθετών, σε ένα κομβικό οινικό trade show!

Χιλιάδες επισκέπτες πέρασαν τις πύλες της έκθεσης, για να γνωρίσουν από κοντά τον πλούτο των ελληνικών αμπελώνων, τους οίνους και τα αποστάγματα της εγχώριας οινοποιητικής παραγωγής και να κλείσουν επωφελείς εμπορικές συμφωνίες. Οι επαγγελματίες του τουρισμού, της μαζικής εστίασης, της χονδρικής και της οργανωμένης λιανικής είχαν την ευκαιρία να βρουν τα πάντα σχετικά με το κρασί και τα αποστάγματα ανάμεσα σε 180 μοναδικούς εκθέτες. Με Έλληνες παραγωγούς από όλες τις περιφερειακές ενότητες της Ελλάδας, η OENOTELIA κάλυψε την πλειοψηφία του ελληνικού αμπελώνα ενώ παράλληλα φιλοξένησε εκθέτες με τεράστια γκάμα εξοπλισμού που αφορά στο κρασί, μηχανήματα εμφιάλωσης, συστήματα οινοποίησης, συσκευασίες, ετικέτες και αξεσουάρ οίνου, φυτώρια αμπέλου και συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Διεθνές ενδιαφέρον για τα ελληνικά κρασιά

Φέτος η OENOTELIA αναπτύχθηκε σε ακόμα μεγαλύτερη επιφάνεια, καλύπτοντας 3.200 τ.μ. (έναντι 2.500 τ.μ. το 2018). Αντίστοιχα αυξημένος ήταν και ο αριθμός των διεθνών αγοραστών της, καθώς περισσότεροι από 150 σημαντικοί wine buyers από αγορές-στόχους του εξωτερικού βρέθηκαν στην έκθεση, οι οποίοι ήταν ενταγμένοι στο hosted buyer program της FOOD EXPO 2019, από αγορές-στόχους όπως η Αμερική, η Ρωσία, η Κίνα, η Αυστραλία, ο Καναδάς αλλά και πολλές άλλες χώρες που παραδοσιακά στηρίζουν και υποστηρίζουν έμπρακτα το ελληνικό κρασί. Οι συγκεκριμένοι αγοραστές μάλιστα κατά την διάρκεια της έκθεσης πραγματοποίησαν περίπου 2.200 b2b συναντήσεις με τους εκθέτες της OENOTELIA.

400X350_IMG_6184
400X350_IMG_6266

Γευστικές δοκιμές μόνο για επαγγελματίες!

Οι επαγγελματίες επισκέπτες της έκθεσης OENOTELIA 2019, είχαν επίσης την δυνατότητα να γνωρίσουν σε βάθος τον ελληνικό αμπελώνα, τις γηγενείς ποικιλίες και τη σύγχρονη ταυτότητα των επώνυμων κρασιών από την Ελλάδα μέσα από τις γευστικές δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στην Wine Tasting Area της έκθεσης, την ειδικά διαμορφωμένη Πλατεία Γευσιγνωσίας.

Συγκεκριμένα, αντιπροσωπευτικά κρασιά από κάθε οινοπαραγωγό περιοχή, από μεγάλο εύρος ποικιλιών και από όλη την τιμολογιακή γκάμα ήταν διαθέσιμα προς δοκιμή στην Πλατεία Γευσιγνωσίας που αναπτύχθηκε στο Hall 1 του Metropolitan Expo. Οι επισκέπτες της έκθεσης έλαβαν χρήσιμες πληροφορίες για κάθε ένα από τα κρασιά που θα δειγματίζονταν στην Πλατεία Γευσιγνωσίας και να είχαν την ευκαιρία να συγκρίνουν τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά από 400 και πλέον ετικέτες από όλη την Ελλάδα.

Στοχευμένα σεμινάρια για τους επαγγελματίες του κλάδου!

Στην αίθουσα που διαμορφώθηκε ειδικά για επαγγελματίες της φιλοξενίας, της εστίασης και του λιανεμπορίου, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οινικά σεμινάρια με εισηγητές καταξιωμένους οινολόγους και έμπειρους sommelier. Τα εκπαιδευτικά σεμινάρια οινοχοΐας που έγιναν και τις τρεις ημέρες της έκθεσης έδωσαν στους επαγγελματίες μια ολοκληρωμένη εικόνα για τον ελληνικό αμπελώνα αλλά και ενημέρωσαν για τις νέες τάσεις και τους τρόπους διαχείρισης του κρασιού.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας