Η FOOD EXPO 2024 θα αναδείξει στις μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης για τα ελληνικά προϊόντα σε νέες αγορές του εξωτερικού και θα φέρει σε επαφή για ακόμα μία φορά τους εκθέτες της με τους πιο δυναμικούς εκπροσώπους του παγκόσμιου F&B.
Τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά αποτελούν τη σύγχρονη ταυτότητα της χώρας στο εξωτερικό και κατακτούν όλο και περισσότερο τις διεθνείς αγορές. Η FOOD EXPO και οι πάνω από 3.500 food traders από όλο τον κόσμο, που την επισκέπτονται κάθε χρόνο και κλείνουν σημαντικές δουλειές και deals εκατομμυρίων με τους εκθέτες της, είναι η καλύτερη επιβεβαίωση. Ολοένα και περισσότερες χώρες «ανακαλύπτουν» και αναζητούν τα ελληνικά ποιοτικά προϊόντα και η έκθεση είναι εδώ θα να ανοίξει νέους δρόμους στο ταξίδι των προϊόντων αυτών σε κάθε γωνιά της γης.
Η FOOD EXPO 2024, θα αποτελέσει για ακόμα μία φορά το πιο σταθερό πλαίσιο, ώστε τα προϊόντα της ελληνικής γης να συνεχίσουν κατακτούν τον κόσμο. Πάνω από 4.000 food traders από 80 χώρες έχουν ήδη βάλει στην agenda τους την διοργάνωση του 2024. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι διεθνείς αυτοί επισκέπτες προέρχονται κάθε χρόνο από περισσότερες από 83 κυρίαρχες αγορές- στόχους για τα ελληνικά, αλλά και μεσογειακά τρόφιμα και ποτά, όπως τα Hνωμένα Αραβικά Εμιράτα, οι ΗΠΑ, η Κίνα, η Ινδία, η Ιαπωνία, ο Καναδάς, η Βραζιλία, αλλά και αρκετά ευρωπαϊκά κράτη όπως: Αυστρία, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία κ.ά.
Εκλεκτοί food traders από «δυνατές» αγορές
Ένας λοιπόν από τους σημαντικότερους στόχους της FOOD EXPO είναι να παρέχει στους εκθέτες της όλες τις απαραίτητες διόδους και ευκαιρίες για να αναπτύξουν ή να αυξήσουν την εξωστρέφεια της επιχείρησής τους και να αυξήσουν την εξαγωγική τους δραστηριότητα σε όσο περισσότερες αγορές του κόσμου γίνεται. Έτσι λοιπόν, πέρα από την προσπάθεια – με μία σειρά προωθητικών ενεργειών- να προσελκύσει όσους περισσότερους διεθνείς αγοραστές γίνεται, θα υποδεχτεί και μέσω του προγράμματος Hosted Buyers, 900 στελέχη ιδιοκτήτες και managers μεγάλων αλυσίδων supermarket, χώρων μαζικής εστίασης, ξενοδοχείων, εστιατορίων. Oι εκθέτες θα έχουν τη δυνατότητα να ανεβάσουν το προφίλ της εταιρίας τους στην B2B Matchmaking Platform της έκθεσης και να προγραμματίσουν από πριν τα ραντεβού που θα πραγματοποιήσουν κατά τη διάρκεια της έκθεσης με αυτούς τους στοχευμένους Hosted Buyers.