Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type
FoodExpo dates 14/6/2021 - 18/6/2021
  • Home
  • Highlights
  • Η ελληνική αγορά θα δώσει το “παρών” στην FOOD EXPO Digital

Η ελληνική αγορά θα δώσει το “παρών” στην FOOD EXPO Digital

Την απόλυτη στήριξη των επιχειρηματιών του κλάδου των τροφίμων και ποτών στη διεξαγωγή της FOOD EXPO 2021 με ψηφιακή παρουσία, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της έκθεσης, επιβεβαιώνει μεγάλη online έρευνα.

Η FOOD EXPO έρχεται 14-18 Ιουνίου αποκλειστικά µε ψηφιακή μορφή µέσω μίας custom made ηλεκτρονικής πλατφόρμας και θα φέρει σε διαδραστική και ουσιαστική επαφή τους εκθέτες της με χιλιάδες Έλληνες και ξένους αγοραστές δίνοντάς τους την ευκαιρία να αναδείξουν τα προϊόντα τους εντός και εκτός συνόρων.

Mε στόχο να σφυγμομετρήσει την πρόθεση της αγοράς, να συμμετάσχει στην έκθεση ψηφιακή μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, η διοργανώτρια εταιρεία FORUM AE διεξήγαγε πανελλαδική ηλεκτρονική έρευνα μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας ερευνών και δημοσκοπήσεων Typeform. Η έρευνα διεξήχθη το χρονικό διάστημα από 14/12/2020 έως και 4/1/2021, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 690 επισκεπτών προηγούμενων εκθέσεων.

Ανάλυση δείγματος επισκεπτών

Οι εκπρόσωποι επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα κάλυψαν όλο τον κλάδο της Οργανωμένης Λιανικής, του Χονδρεμπορίου και της Μαζικής Εστίασης.

Πιο συγκεκριμένα, το 29,3% των ερωτώμενων είναι ιδιοκτήτες και στελέχη από επιχειρήσεις εμπορίου τροφίμων και ποτών, το 21,2% είναι ιδιοκτήτες και στελέχη από επιχειρήσεις μαζικής εστίασης και catering, το 12,2% δραστηριοποιούνται στον κλάδο των mini market, των παντοπωλείων και delicatessen, το 11,9% είναι επιχειρηματίες του κλάδου της αρτοποιίας, της ζαχαροπλαστικής, της καφεστίασης και καφεκοπτείων, το 7,4% είναι ιδιοκτήτες και στελέχη από επιχειρήσεις εμπορίου εξοπλισμού, το 6,5% είναι ιδιοκτήτες και στελέχη ξενοδοχείων, το 5,2% δραστηριοποιούνται στον κλάδο των hypermarket  και super market, το 3,2% είναι ιδιοκτήτες κάβας και wine bar, το 2% είναι ιδιοκτήτες κρεοπωλείων και ιχθυοπωλείων και το 1,2% είναι ιδιοκτήτες και στελέχη από επιχειρήσεις εμπορίου φρούτων και οπωροπωλείων.

Όλοι οι ερωτώμενοι είναι decision makers της επιχείρησης που δραστηριοποιούνται (77,8% ιδιοκτήτες, το 12% στελέχη, το 6,2% γενικοί διευθυντές και το 3,9% εμπορικοί διευθυντές) και από το σύνολο των γεωγραφικών περιοχών της Ελλάδας (Αττική, Βόρεια, Νότια, Κεντρική και Νησιωτική Ελλάδα).

Απόλυτη στήριξη του κλάδου στη ψηφιακή έκθεση

Η συντριπτική πλειοψηφία του 78,1% των συμμετεχόντων στην έρευνα επικροτούν την απόφαση της διοργανώτριας εταιρείας να διεξαχθεί η ψηφιακή έκθεση και παράλληλα το σημαντικό ποσοστό του 71,4% δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει την ηλεκτρονική πλατφόρμα της έκθεσης για να έρθει σε επαφή με video call με τους εκθέτες, μέσω προγραμματισμένων b2b meetings.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας