Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type
  • Home
  • Highlights
  • Έρευνα: Η ελληνική αγορά θα δώσει το “παρών” στην FOOD EXPO ‘21

Έρευνα: Η ελληνική αγορά θα δώσει το “παρών” στην FOOD EXPO ‘21

Την απόλυτη στήριξη των επιχειρηματιών του κλάδου των τροφίμων και ποτών στη διεξαγωγή της FOOD EXPO 2021 με φυσική παρουσία και με την ταυτόχρονη λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της έκθεσης, επιβεβαιώνει μεγάλη online έρευνα.

Η FOOD EXPO έρχεται 29 Μαϊου – 1 Ιουνίου µε µια νέα µορφή, µε φυσική παρουσία, αλλά και µε ψηφιακή µέσω μίας custom made ηλεκτρονικής πλατφόρμας, µε στόχο να δώσει την ευκαιρία σε πολλές σηµαντικές εταιρίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό να αναδείξουν τα προϊόντα τους σε χιλιάδες σηµαντικούς Έλληνες αγοραστές τροφίµων και ποτών-είτε βρίσκονται στην έκθεση είτε όχι-.

Mε στόχο να σφυγμομετρήσει την πρόθεση της αγοράς, να επισκεφθεί την φυσική έκθεση αλλά και να συμμετάσχει και στην ψηφιακή μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, η διοργανώτρια εταιρεία FORUM AE διεξήγαγε πανελλαδική ηλεκτρονική έρευνα μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας ερευνών και δημοσκοπήσεων Typeform. Η έρευνα διεξήχθη το χρονικό διάστημα από 14/12/2020 έως και 4/1/2021, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 690 επισκεπτών προηγούμενων εκθέσεων.

Ανάλυση δείγματος επισκεπτών

Οι εκπρόσωποι επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα κάλυψαν όλο τον κλάδο της Οργανωμένης Λιανικής, του Χονδρεμπορίου και της Μαζικής Εστίασης.

Πιο συγκεκριμένα, το 29,3% των ερωτώμενων είναι ιδιοκτήτες και στελέχη από επιχειρήσεις εμπορίου τροφίμων και ποτών, το 21,2% είναι ιδιοκτήτες και στελέχη από επιχειρήσεις μαζικής εστίασης και catering, το 12,2% δραστηριοποιούνται στον κλάδο των mini market, των παντοπωλείων και delicatessen, το 11,9% είναι επιχειρηματίες του κλάδου της αρτοποιίας, της ζαχαροπλαστικής, της καφεστίασης και καφεκοπτείων, το 7,4% είναι ιδιοκτήτες και στελέχη από επιχειρήσεις εμπορίου εξοπλισμού, το 6,5% είναι ιδιοκτήτες και στελέχη ξενοδοχείων, το 5,2% δραστηριοποιούνται στον κλάδο των hypermarket  και super market, το 3,2% είναι ιδιοκτήτες κάβας και wine bar, το 2% είναι ιδιοκτήτες κρεοπωλείων και ιχθυοπωλείων και το 1,2% είναι ιδιοκτήτες και στελέχη από επιχειρήσεις εμπορίου φρούτων και οπωροπωλείων.

Όλοι οι ερωτώμενοι είναι decision makers της επιχείρησης που δραστηριοποιούνται (77,8% ιδιοκτήτες, το 12% στελέχη, το 6,2% γενικοί διευθυντές και το 3,9% εμπορικοί διευθυντές) και από το σύνολο των γεωγραφικών περιοχών της Ελλάδας (Αττική, Βόρεια, Νότια, Κεντρική και Νησιωτική Ελλάδα).

Απόλυτη στήριξη των επιχειρήσεων στη φυσική και τη ψηφιακή έκθεση

Με τη συντριπτική πλειοψηφία του 87,3% των συμμετεχόντων να δηλώνουν ότι θα επισκεφθούν σε κάθε περίπτωση ή εάν οι συνθήκες το επιτρέψουν την φυσική έκθεση FOOD EXPO 2021, διαφαίνεται ξεκάθαρα η τεράστια συμβολή και δυναμική της έκθεσης όλα αυτά τα χρόνια στην ανάπτυξη του κλάδου και η εμπορική αποτελεσματικότητα για τους επαγγελματίες του.

Παράλληλα, οι επισκέπτες έστειλαν ένα σαφές μήνυμα και επικροτούν στο εντυπωσιακό ποσοστό 78,1% την απόφαση της διοργανώτριας εταιρείας να εγκαινιάσει μία ψηφιακή πλατφόρμα η οποία θα λειτουργήσει παράλληλα με τη φυσική έκθεση.

Μεγάλη επισκεψιμότητα αναμένεται λοιπόν και στην ψηφιακή έκθεση, καθώς το σαρωτικό 71,4% δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει την ηλεκτρονική πλατφόρμα της έκθεσης για να έρθει σε επαφή με video call με τους εκθέτες, μέσω προγραμματισμένων b2b meetings, σε περίπτωση που δεν καταφέρει λόγω των συνθηκών να επισκεφθεί τη φυσική έκθεση.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας