Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type

Εμπορικό success story για την FOOD EXPO 2019!

Χωρίς να φείδονται των εγκωμιαστικών σχολίων, οι εκθέτες αποχαιρέτησαν την 6η FOOD EXPO και έχουν ήδη επιβεβαιώσει την συμμετοχή τους στην διοργάνωση του 2020.

Οι Έλληνες και ξένοι εκθέτες της FOOD EXPO 2019 έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από την συμμετοχή τους στην έκθεση, καθώς τους έδωσε την δυνατότητα να έρθουν σε επαφή και να πραγματοποιήσουν πολύ σημαντικές εμπορικές επαφές με χιλιάδες επαγγελματίες του κλάδου των τροφίμων και ποτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι εκθέτες έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις καθώς είχαν την ευκαιρία να ενδυναμώσουν τους εμπορικούς δεσμούς τους με την εγχώρια και την παγκόσμια αγορά, αλλά και να ισχυροποιήσουν σημαντικά το brand τους σε διεθνές επίπεδο.

Πιο συγκεκριμένα, βάσει των δηλώσεων που έκαναν στην δημοσιογραφική ομάδα της FORUM A.E., ο αριθμός των ραντεβού που πραγματοποιήθηκαν φέτος κατά την διάρκεια του 3ημέρου ξεπέρασε κάθε προσδοκία τους ενώ όλοι αναφέρουν για το πόσο στοχευμένο και έτοιμο να πραγματοποιήσει αγορές και συμφωνίες, ήταν το επισκεπτικό κοινό. Σε αυτό συνέβαλαν φυσικά και δύο βασικοί παράγοντες: το ακόμα πιο αναβαθμισμένο πρόγραμμα των Hosted Buyers που έφερε 900 αγοραστές από το εξωτερικό και το ίδιο το brand της FOOD EXPO που πλέον αποτελεί στην συνείδηση των επαγγελματιών εγγύηση για σοβαρές και προσοδοφόρες εμπορικές συμφωνίες.

Δηλώσεις ικανοποίησης για το υψηλό επίπεδο και τις προσοδοφόρες εμπορικές επαφές

«Είναι γεγονός ότι αποφέρει ίσα ή και καλύτερα αποτελέσματα από τη SIAL και την Anuga, με δεδομένο ότι έρχονται καλοί αγοραστές»,«Οι B2B συναντήσεις που γίνονται εδώ πραγματικά αποδίδουνε», «Είδαμε πάρα πολύ σημαντικό κόσμο και το ενδιαφέρον του κοινού για τα προϊόντα μας ήταν πάρα πολύ μεγάλο» είναι λίγες από τις δηλώσεις ικανοποίησης των εκθετών που αντικατοπτρίζουν το γενικότερο θετικό κλίμα που επικράτησε.

Πολύ τιμητικές ήταν και οι δηλώσεις των ξένων εκθετών: «Είναι μία από τις καλύτερες εκθέσεις στην Ευρώπη, με πολύ ενέργεια», «Είναι πολύ στοχευμένοι οι επαγγελματίες επισκέπτες και πολύ ποιοτικοί και περιμένουμε τον επόμενο χρόνο να είναι ακόμα περισσότεροι», «Έχουμε εκπλαγεί με το διεθνή χαρακτήρα της έκθεσης», «Οι εντυπώσεις μας από την έκθεση είναι πάρα πολύ καλές. Συνεχώς η FOOD EXPO μεγαλώνει και το επίπεδο της διοργάνωσης ανεβαίνει όλο και περισσότερο» κ.α.

Έλληνες και ξένοι εκθέτες συμφώνησαν πώς η συμμετοχή τους στην FOOD EXPO διευρύνει τους εμπορικούς τους ορίζοντες και διευρύνει το δίκτυο διανομής τους, με τους περισσότερους να εκφράζουν ανοιχτά την βούληση τους να οριστικοποιήσουν την συμμετοχή τους από τώρα για την διοργάνωση του 2020.

Το 93% των εκθετών εξέφρασαν την απόλυτη ικανοποίηση τους από τη συμμετοχή τους στην έκθεση

Προκειμένου να υπάρχει ακόμα πιο σαφής εικόνα της αποδοτικότητας της έκθεσης καθώς και των εντυπώσεων/οφελών που αποκόμισαν οι εκθέτες, η διοργανώτρια ανέθεσε στην εταιρεία δημοσκοπήσεων ALCO να πραγματοποιήσει έρευνα ανάμεσα στους συμμετέχοντες αμέσως μετά το πέρας της FOOD EXPO, οπότε και είχαν πλέον ολοκληρωμένη εικόνα. Συγκεκριμένα στα ερωτήματα απάντησαν 400 εκθέτες από το σύνολο των 1.300 που μεταφράζεται στο υψηλό, συνεπώς και αξιόπιστο, ποσοστό 30%. Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν το γεγονός ότι αποτελεί την σημαντικότερη έκθεση για τα Τρόφιμα και Ποτά στη Ν.Α. Ευρώπη και εγγυάται τεράστια εμπορική αποτελεσματικότητα για τους εκθέτες της. Συγκεκριμένα, το 93% των εκθετών έμειναν από ικανοποιημένοι έως εξαιρετικά ικανοποιημένοι από την συμμετοχή τους και το 90% δήλωσε από πιθανόν έως εξαιρετικά πιθανόν να συμμετέχει στη FOOD EXPO 2020.

Αναλυτικότερα, το 93% των εκθετών είτε έκλεισε είτε προσδοκά μέσα στο αμέσως επόμενο 6μηνο να κλείσει εμπορικές συμφωνίες ενώ το 95% τόνισε ότι η συμμετοχή στην έκθεση βοήθησε στην επίτευξη των εμπορικών του στόχων. Πολύ υψηλό είναι και το ποσοστό ικανοποίησης από την ποιότητα των αγοραστών από την ελληνική αγορά που ανέρχεται στο 89%. Συγκριτικά με την FOOD EXPO του 2018, το 89% χαρακτήρισε αυτή του 2019 ίδια ή καλύτερη ενώ το 90% εξέφρασε την πρόθεση να συμμετάσχει και στην επόμενη έκθεση, το 2020.
Άκρως ικανοποιητικά είναι και τα αποτελέσματα της επιμέρους έρευνας που αφορούσε το πρόγραμμα Hosted Buyers που έφερε κοντά τους εκθέτες με αγοραστές από διεθνείς αγορές προάγοντας έτσι τις ευκαιρίες για εξαγωγές. Από το σύνολο των εκθετών, το 84% εξάγει προϊόντα ενώ το 78% έκανε χρήση του προγράμματος Hosted Buyers. Το 91% των συμμετεχόντων είτε έκλεισε είτε προσδοκά να επέλθει σε τελικές εμπορικές συμφωνίες με αγοραστές από το εξωτερικό μέσα στο πρώτο 6μηνο από την αυλαία της FOOD EXPO 2019.

Με βάση τα ευρήματα της έρευνας, είναι φανερό ότι η FOOD EXPO 2019 αποτέλεσε για τους εκθέτες της μία πολύ σημαντική εμπορικά έκθεση, αφού ικανοποίησε σε μεγάλο βαθμό τις προσδοκίες τους και σχεδόν σε απόλυτο βαθμό τα ζητούμενα τους.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας