Η ψηφιακή εμπορική έκθεση κρασιού στην Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε μαζί με την FOOD EXPO Digital, κέρδισε τις εντυπώσεις των επαγγελματιών του κλάδου.
Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η διεξαγωγή της Οenotelia Digital, η οποία πραγματοποιήθηκε σε ψηφιακή μορφή, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της FOOD EXPO. Δεκάδες ψηφιακοί επισκέπτες είχαν για πέντε ημέρες, τη δυνατότητα να ανακαλύψουν μια μεγάλη ποικιλία από ετικέτες οίνων και αποσταγμάτων από 78 εκθέτες και να κλείσουν επωφελείς εμπορικές συμφωνίες.
Από τις 14 μέχρι τις 18 Ιουνίου 2021, η Oenotelia Digital έδωσε την ευκαιρία σε παραγωγούς από όλες τις αμπελουργικές ζώνες της χώρας και εμπορικούς αντιπροσώπους δεκάδων οινοποιητικών επιχειρήσεων, να παρουσιάσουν online τα προϊόντα τους και να έρθουν σε επαφή με περισσότερα από 250 στελέχη από όλο το φάσμα της παραγωγής, της τυποποίησης, της διανομής και της εμπορίας οίνων και αποσταγμάτων, του ξενοδοχειακού κλάδου, της μαζικής εστίασης και της καφεστίασης από την Ελλάδα, καθώς και με διεθνείς wine importers από το εξωτερικό.
Μέσω της custom made πλατφόρμας, οι Έλληνες επισκέπτες και οι διεθνείς wine buyers από αγορές-στόχους του εξωτερικού πραγματοποίησαν 800 b2b meetings με τους εκθέτες και αντάλλαξαν μεταξύ τους 1.000 ψηφιακές επαγγελματικές κάρτες, θέτοντας τις βάσεις για πολλές μελλοντικές επαφές και εμπορικές συμφωνίες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εκθέτες και επισκέπτες της Oenotelia θα συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση στη ψηφιακή πλατφόρμα για έξι ακόμη μήνες, η οποία θα λειτουργεί σαν directory και δεν θα μπορούν να πραγματοποιούν b2b meetings.
Η επιτυχία της ψηφιακής έκθεσης, δημιούργησε την ανάγκη να καθιερωθεί η ψηφιακή έκθεση σαν επιπρόσθετη υπηρεσία της φυσικής έκθεσης και τις επόμενες χρονιές. Έτσι λοιπόν, το 2022 παράλληλα με διεξαγωγή της Oenotelia με φυσική παρουσία, θα λειτουργήσει ξανά και ηλεκτρονική πλατφόρμα και θα φέρει ξανά σε επαφή Έλληνες και ξένους αγοραστές, που δεν θα καταφέρουν να την επισκεφτούν, με τους εκθέτες της.