Search
Generic filters
Filter by Custom Post Type

16-18 Μαρτίου 2019

METROPOLITAN EXPO

  • Home
  • Highlights
  • Τεράστια η δαπάνη για τη διαφημιστική προβολή της FOOD EXPO!

Τεράστια η δαπάνη για τη διαφημιστική προβολή της FOOD EXPO!

Πάνω από 500.000 € θα επενδύσει η διοργανώτρια FORUM AE στη διαφημιστική προβολή της έκθεσης, σχεδιάζοντας ένα ολοκληρωμένο marketing plan στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με στόχο να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τη διεθνή εμβέλεια και την εμπορική αποτελεσματικότητα της FOOD EXPO!

Στοχεύοντας να ισχυροποιήσει ακόμη περισσότερο το brand της διεθνώς και συγχρόνως να εξασφαλίσει για τους εκθέτες της ακόμη πιο ισχυρά εμπορικά οφέλη, η FOOD EXPO 2019 θα αναπτύξει ένα ευρύ κλιμακούμενο και αποτελεσματικό επικοινωνιακό πρόγραμμα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, που θα ξεπεράσει τα 500.000 ευρώ!

Η διαφημιστική καμπάνια της θα καλύψει όλα τα μέσα, ενώ σε συνδυασμό με την εφαρμογή καινοτόμων ενεργειών marketing θα προβάλλει δυναμικά τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά, μεγιστοποιώντας ακόμη περισσότερο την επισκεψιμότητα και την εμπορική της επιτυχία.

Η δυναμική, στοχευμένη και πλούσια διαφημιστική καμπάνια σε Ελλάδα και εξωτερικό θα διαμορφωθεί ως εξής:

Τηλεόραση: Ένας καταιγισμός 2.000 τηλεοπτικών μηνυμάτων θα βγει στον “αέρα” στους έξι μεγαλύτερους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας αλλά και στους δύο μεγαλύτερους της Κύπρου, για 3,5 εβδομάδες έτσι ώστε κάθε επαγγελματίας του κλάδου να δει το διαφημιστικό μήνυμα τουλάχιστον 22 φορές!
Ραδιόφωνο: Περισσότερα από 2.800 ραδιοφωνικά spots θα παιχτούν στους 10 κορυφαίους σε ακροαματικότητα ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αττικής, αλλά και στους 2 μεγαλύτερους της Θεσσαλονίκης για 3,5 εβδομάδες. Η δυναμική αυτή καμπάνια θα έχει στόχο να παίζονται κατά μέσο όρο 15 ραδιοφωνικά μηνύματα την ημέρα.
Έντυπα μέσα: Διαφημιστικές καταχωρήσεις θα δημοσιευτούν σε κορυφαία κλαδικά περιοδικά στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και σε πολιτικές και οικονομικές εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας. Εκτός από τις διαφημιστικές καταχωρήσεις, η έκθεση θα προβληθεί και με πλήθος advertorials, αλλά και μέσω συνεντεύξεων των στελεχών της διοργανώτριας εταιρείας.

Στα πλαίσια της έντονης διαφημιστικής καμπάνιας της έκθεσης, το τηλεοπτικό spot θα προβληθεί για 3,5 εβδομάδες στα 6 κορυφαία τηλεοπτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας

Outdoor: Προβολή σε ειδικές θέσεις στις αφίξεις εντός του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος.
Digital marketing: Η digital καμπάνια θα καλύψει πλήρως την Ελλάδα, αξιοποιώντας όλα τα εργαλεία του διαδικτύου όπως: Google adwords, text ads, SEO, Social media marketing, Remarketing.
Newsletter & SMS: Σε τακτά χρονικά διαστήματα θα αποστέλλονται σε 70.000 Έλληνες και ξένους επαγγελματίες του κλάδου ενημερωτικά newsletters για την έκθεση, ενώ την τελευταία εβδομάδα θα τους αποσταλούν και μηνύματα SMS προσκαλώντας τους να την επισκεφθούν.
Προσκλήσεις: Περισσότερες από 50.000 barcode ονομαστικές προσκλήσεις θα ταχυδρομηθούν σε όλους τους επαγγελματίες του κλάδου και παράλληλα θα τυπωθούν και 200.000 χειρόγραφες προσκλήσεις.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας