Περισσότερες από κάθε άλλη φορά ήταν φέτος οι προγραμματισμένες b2b συναντήσεις εκθετών και ξένων hosted buyers, καθώς έγιναν 17.700 αγγίζοντας αριθμό ρεκόρ.
Στόχος της πρωτοβουλίας προσέλκυσης και φιλοξενίας διεθνών αγοραστών της έκθεσης FOOD EXPO, ήταν να συμβάλλει στην ενίσχυση των εξαγωγών των ελληνικών προϊόντων και να δώσει την δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να διεισδύσουν σε ξένες αγορές. H FOOD EXPO μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα κατάφερε να ενταχθεί στην ατζέντα μεγάλων διεθνών αγοραστών από τον κλάδο των Τροφίμων και Ποτών από όλο τον κόσμο και αυτό είχε ως αποτέλεσμα η FOOD EXPO 2019, να καταφέρει κάτι μοναδικό και αξιοσημείωτο για μία ελληνική έκθεση, να συγκεντρώσει περίπου 5.000 διεθνείς αγοραστές από 83 χώρες. Από αυτούς, οι 900 πιο σημαντικοί εντάχθηκαν στο πρόγραμμα μετάκλησης και φιλοξενίας Hosted Buyer Program, και πραγματοποίησαν κατά την διάρκεια και των τριών ημερών της έκθεσης περίπου 17.500 b2b συναντήσεις με τους εκθέτες. Με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας των b2b συναντήσεων με τους Hosted Buyers, οι συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν είτε στα περίπτερα των εκθετών-με τον τρόπο αυτό, οι ξένοι αγοραστές είχαν τη δυνατότητα να βρεθούν σε άμεση επαφή με τους εκθέτες και τα προϊόντα τους ώστε να προωθήσουν με εμπορικές συμφωνίες στις χώρες τους τα ελληνικά Τρόφιμα και Ποτά- είτε στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο των b2b meeting rooms.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 900 hosted buyers του προγράμματος είχαν επιλεγεί με αυστηρά κριτήρια, αποτελούν τους decision makers – ιδιοκτήτες, general managers, import managersπ- και προήλθαν από 83 μεγάλες αγορές- στόχους από ολόκληρο τον κόσμο όπως Hνωμένα Αραβικά Εμιράτα, οι ΗΠΑ, η Κίνα, η Ινδία, η Ρωσία, η Ιαπωνία, ο Καναδάς, η Βραζιλία, Λίβανος, αλλά και από χώρες της Ευρώπης όπως: Αυστρία, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Πολωνία, Ρουμανία, Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία κ.ά.
Εντυπωσιασμένοι οι Hosted Buyers από την ποιότητα της έκθεσης
Οι διεθνείς αγοραστές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα μετάκλησης και φιλοξενίας, μίλησαν με ενθουσιασμό για την εμπειρία τους από την 6η FOOD EXPO, δηλώνοντας εντυπωσιασμένοι από το υψηλό επίπεδο της διοργάνωσης, από την εξαιρετική ποιότητα των ελληνικών Τροφίμων και Ποτών αλλά και από το πλήθος των ποιοτικών ραντεβού που πραγματοποίησαν και τις σημαντικές εμπορικές συμφωνίες που έκλεισαν. H έρευνα πραγματοποιήθηκε από τη γνωστή εταιρεία ερευνών ALCO σε δείγμα 150 Hosted buyers και τα αποτελέσματα είναι άκρως εντυπωσιακά και επιβεβαιώνουν την φήμη της ως μία πραγματικά διεθνής έκθεση.
Συγκεκριμένα, το 96% των hosted buyers δήλωσαν ότι έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από την επίσκεψη τους ενώ το 97% εξέφρασε την επιθυμία να επισκεφτεί την έκθεση και το 2020.
Επίσης, πολύ σημαντικά και εντυπωσιακά είναι και τα ποσοστά όσον αφορά την εμπορική αποτελεσματικότητα της επίσκεψης τους. Σε ποσοστό 23% δήλωσαν ότι έκλεισαν εμπορικές συμφωνίες με τους Έλληνες και ξένους εκθέτες ενώ το υψηλό ποσοστό του 93% δήλωσαν ότι προτίθενται να κλείσουν εμπορικές συμφωνίες μαζί τους τους επόμενους 6 μήνες.